به‌ نام‌ خدا

سلام

امروز رفته بودم دندون پزشکی که دندونم رو پر کنم، دکترم  می گفت الان دیگه برای دندون پزشک شدن لزوما نیاز به دانشگاه نیست و خیلی‌ها دندان‌ پزشک‌ تجربی‌ شدن، ولی‌ خب حق کار کردن در بیمارستان و درمانگاه رو ندارن ولی میتونن در مطب‌ های خصوصی کار کنن!

من فکر می کردم دندان‌ پزشکان تجربی کارشون غیر قانونیه، چون مدرک دانشگاهی ندارن، اما از طرفی دندان‌ سازان‌ تجربی‌ رو میبینم که‌ قانونی کار میکنن و مشکلی ندارن، پس بالاخره دندون پزشکی تحصیلات دانشگاهی می‌خواد یا نه؟ پس تکلیف این همه پشت کنکوری‌ تجربی که‌ دندون قبول میشن چیه؟ با این وضع دندون هم اشباع میشه که !

نظرتون چیه؟


مرتبط:

کسب اطلاعات در مورد شغل دندان سازی

وقت و سرمایه ام را صرف دندانسازی کنم یا خیاطی و آرایشگری؟

رشته دندانپزشکی قبول شدم ولی توانایی رویارویی با اون رو ندارم

آینده شغلی دندانپزشکی چطوره ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)