سلام  
من یه خانم هستم حدوده ۲۳ ساله، لطفأ با توضیحات جامع و کامل کمکم کنید . من علاقه ای به عروسی گرفتن یا مهریه بالای ۱۱۴ تا یا داشتن خونه و ماشین  خواستگارانم ندارم!

اینو برای دوستام که تعریف می کنم مورد تمسخر قرار می گیرم ... میگن تو احساس دخترونه نداری که انقدر بی تفاوتی!!  یا مثلا تو لباس خریدن وقتی یه چیزی می خرم  تا وقتی تمیز و نو باشه ازش استفاده می کنم! علاقه ام به تمیز پوشیدن زیاده ولی به مد یا لباس نو خریدن خیلی زیاد نیست مثلأ یه کفش ۵ سال پیش خریدم، هنوزم تمیز دارمشون یعنی واکس میزنم روغن می زنم ، مثل روز اولشه ... 

بعد به نسبت دوستام من یه ذره محجبه تر هستم، دوست چادر پوش دو سه تا بیشتر ندارم بقیه مانتویی اند، البته من واقعا دوستای مانتوییمو بیشتر دوست دارم خیلی خونگرمن ... ولی همین دوستام میگن بعد ها اگر ازدواج کنی یا خواستگار برات بیاد ازت سو استفاده می کنن...
یکی دو نفرشونم میگن با طلبه ازدواج کن اونا زندگی ساده تری دارن .. ولی ما شهرمون طلبه که سنش به من بخوره نداره. یا اگر باشه متاهل اند . یکیشونم میگه مثل ما باش چادر نپوش موقعیت بهتر گیرت میاد... ولی من خیلی چادرمو دوست دارم!! دوست ندارم بذارمش کنار....


در کل بگم این ساده بودن من باعث شده من امل در نظر دوستام حلوه کنم!! بنظرتون من بخوام ازدواج کنم شوهرمم بهم میگه امل؟!

طلبه که شهرمون نداره اگرم خیلی شانس داشته باشم طلبه باشه خواستگاری من نمیان... پس من باید با کدوم قشر جامعه اگر اومد خواستگاریم ازدواج کنم؟!

اصلا از کجا بفهمم طرف ساده مثل خودمه؟! ساده منظورم شیوه ی زندگیه... آخه راست حقیقت من پدرم پولداره خدا رو شکر یعنی دستش به دهنش میرسه . ولی اصلا اصلا خوشبخت نیستیم، یعنی من مادرم هر شب غروب نماز مغرب گریه می کنه .

بخوام بگم مشکلاتم چیه پسته طولانی میشه بماند. پدرم حتی بعضی وقتا ما که خونه نیستیم گریه می کنه. ازچشای قرمزش و یکی دو بار اتفاقی دیدم. پولدار بودن طرفم مهم نیست....  فقط لقمه حلال داشته باشه... و خوب باشه...

ببخشید یه خورده از این شاخه به اون شاخه پریدم الان دارم گریه می کنم و می نویسم... میشه یکی نمی دونم ولی خب کلا منو راهنمایی کنه؟! من چکار کنم؟!
شیوه زندگیم باید عوض بشه؟!
یکی راهنمایی کنه لطفا! T_T

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)