سلام خدمت همگی

دختری ۲۷ ساله هستم که بنا بر دلایلی شرایط ازدواج کردن ندارم و در مورد آینده خودم نگران هستم فعلاً یک کار نیمه وقت با حقوق قانون کار دارم که به شدت کمه چون خرج مادر و پدر هم می‌دهم و الباقی روز را نمی دونم چه کنم.

هر جا رفتم کار بهم ندادن نمی دونم چرا؟ خودم هم سرمایه ندارم برای شروع کاری. نمی خوام ده سال بعد باز هم شرایطم این باشه، خسته شدم از زندگی و نداری.

لطفاً بهم بگید چطور باید خودم را بالا بکشم، زندگی ام شده لجن زار و راهنمایی هم ندارم، واقعاً سر در گم هستم حسرت خونه و ماشین و ... دارم، ولی نمی دونم چه کنم بهشون برسم. چه کنم؟ 

ممنونم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)