سلام به همگی
می خواستم بدونم آقایون از دخترایی که به  فوتبال علاقه دارند، خوششون میاد؟ مثلا اینکه باهاشون فوتبال ببینه. همچنین بازی های رایانه ای و پلی استیشن و ایکس باکس هم بلد باشه ؟ آیا براشون این دخترا جذابن؟
من تازگی نامزد کردم، با برادرم زیاد بازی پلی استیشن تا همین چند وقت پیش انجام میدادم، کلا خیلی هیجان دارم، با بابام هم فوتبال زیاد می دیدم، الان نامزدم اینا رو فهمیده، میگه باید تو خونه مون با من پلی استیشن بازی کنی! :-)) نمیدونم بعدا تو زندگی وقت می کنم یا نه؟ اصلا برای آقایون جذابه با خانومشون پلی استیشن بازی کنن؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)