سلام و خسته نباشید

من 19 سالمه و الان نزدیک 1 ساله که با پسری 24 ساله در ارتباطم . اونم یه رابطه خیلی نزدیک و پر از عشق ولی دور از گناه .

این آقا از همه نظر عالیه از نظر اخلاقی، ظاهری، خانوادگی، شغلی، مالی و هر دوی ما هم عاشقانه همو می خوایم .

خانواده ایشون کاملا از رابطه ما باخبرن و از اینکه پسرشون کسی رو تا این حد دوست داره خوشحالن .

من از دوستان  می خوام راهنماییم کنن چه جوری غیر مستقیم به ایشون بگم واسه ازدواج اقدام کنن ؟ ( چند ماه پیش 2 بار بحثشو کشید وسط ولی من گفتم نه ، اونم گفت هر جور که تو بخوای  تا اخرش کنارتم حتی اگه ازدواج نکنیم ) من که نمیتونم مستقیم بگم :|

ایشون شرایط ازدواج رو دارن و میدونم چقدر دوست داره با هم زندگی کنیم از هر نظر واسم ثابت شدست و من عاشقشم دلم میخواد رابطمون از این جدی تر شه البته از نظر اون کاملا جدیه ولی من دوست دارم رسما و شرعا همسرم شه.

چجوری غیر مستقیم بهش بگم اقدام کنه ؟

پیشاپیش از راهنمایی دوستان ممنونم💜


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)