سلام خانواده برتریا
بیست و پنج سالمه، خیلی مستقل و به قول اطرافیان عاقل و باهوش . یه خواستگار دارم، خیلی پسندیده بودمشون چون یه آشناییتی داشتم دورادور و تعریف نجابت و حیا و .. خیلی شنیده بودم. ایشون اومدن جلو و فهمیدم دو ساله که علاقه دارن ...
از نظر من کیس خوبی هستن اما، میدونم همه آدما هم ضعف دارن هم قوت. کم کم که مراحل خواستگاری داره پیش میره، هر از چند گاهی ارتباط پیامکی داریم در حد احوال پرسی رسمی،  تو این مکالمات به یه چیزایی پی بردم که نمیدونم واقعا چقدر قضاوتم درسته خواهش میکنم آقایون تحلیلشونو بگن.
من از بچگی خودم گلیممو از آب کشیدم بیرون به همین خاطر اصلا تو کتم نمیره مرد ضعیف.  حالا نمیدونم چیزایی که فهمیدم مصداق ضعیف بودنه یا نه؟
ایشون مثل اینکه تو یه بحث خانوادگی از داداششون کتک خوردن، تو محیط کارم یه بار همینطور... من هیچ عکس العملی نشون ندادم تا دیگه حرفشونو نزنن اما واقعا حس بدی پیدا کردم. 
ایشون از نظر بقیه یه ادم مغرور و ارومه حالا نمیدونم این حرفا چه معنی میده! دچار تناقض شدم اصلا نمیتونم به یه مرد ضعیف تکیه کنم، به نظرتون درسته قضاوتم یا نه ؟ البته اینم بگم من شرایطی دارم که ایشون پذیرفتن پس باید تو معیارام خیلی ایده آل گرا نباشم ولی این موضوع خیلی برام مهمه ببخشید این لفظو به کار میبرم اما از مردای تو سری خور که نمیتونن حقشونو بگیرن خوشم نمیاد اصلا آزارم میدن ...
میشه خواهرتونو راهنمایی کنید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)