لطفا اقایون و خانما جواب بدن
فرض کنید حالا به هر طریقی خودتون اشنا شدید یا کسی خانم یا اقایی را بهتون معرفی کردن شما بدون هیچ پیشینه احساسی میرید خواستگاری یا خواستگار می یاد بعد شما بعد یک یا دو جلسه می بینید دیگه 80 90 درصد تفاهم دارید و موافقید ولی تو جلسه که فکر می کنید موافقید طرف مقابلتون بهتون میگن ( خودش یا خانوادش ) مثلا من فلان بیماری دارم مثلا من فلان بیماری مادر زادی دارم مثلا من فلان بیماری پوستی دارم حالا شما با این شرایط برید تحقیق کنید فکر کنید بررسی کنید و جواب نهایی را بدید
حالا به نظرتون عکسل العمل خودتون و خانوادتون چیه ؟
( نمی خواین بگید قبول میکنم یانه می خوام فکر کنید چه رفتاری انجام میدید )
مثلا تند میشید چرا الان گفتید یا مثلا میگید میریم فکر می کنیم یا بلند میشید میرید زحمت تحقیقم به خودتون نمی دید و ...)
لطفا جواب بدید و اینکه شعار ندید یه لحظه تو اون موقعیت فرض کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)