سلام
لطفا به سوالم پاسخ بدید چون خییلی درگیری ذهنی برای من ایجاد کرده...
 18 سالمه یکی از پسرهای فامیلمون که خیلی پسر خوبیه و 19 سالشه و همه قبولش دارن و خانوادم که خیلی سخت گیرن هم حتی ازش راضین و از نظر خانواده و موقعیت اجتماعی و کارو درس و خونه و پولو همه چی اوکی هستش عاشق منه....
ولی من علاقه زیادی بهش ندارم یعنی مشتاق ازدواج باهاش نیستم فکر میکنم که میتونم بعدا به کس دیگه ای علاقه مند شم و حالا شرایطش به خوبیه اون نباشه ولی چون دوسشدارم و عاشقشم با همه چیزش بسازم....
ولی از یه طرف میترسم که بعد از انتخابم پشیمون بشم از یه طرف میترسم که با یه پسر غریبه تو این دوره زمونه که معلومه نیس قبلا با کسی رابطه جنسی داشته یا نه و..... ازدواج کنم .
در صورتی که از پاکیه اون پسر فامیل مطمئنم تا حدی که دوست دخترم نداشته اصلا..... خانوادمم منو از این میترسونن که اعتماد کردن به یه فرد غریبه خیلی سخته و این فامیله و شرایطشم که خوبه و.....
حالا من دچار تردیدم خیلی زیاد نمیدونم چیکار کنم از یه طرف میدونم حق با خانوادمه ولی از یه طرفم به اون پسر علاقه ی زیادی ندارم یعنی دوسش دارم ولی خیلی کم دوسش دارم بخاطر اینک پسر خوبیه دوسش دارم ولی عشقم نیس.... حالا نمیدونم اگه ازدواج کنم باهاش بعدا علاقم زیاد میشه یا نه .....
لطفا کمکم کنید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)