سلام

من الآن 20 سالمه چندین سال قبل زمانی که بچه بودم یه همسایه داشتیم که من اکثر دوران کودکیم رو خونه اونا گذروندم و با دختر و پسرشون بازی میکردیم.

خانم همسایه مون هم خیلی خانم خوبی بود و با مامانم مثل خواهر بودن و هستن. تا اینکه اونا به شهر دیگه ای رفتن و ارتباط ما بچه ها با هم خیلی کمرنگ شد. چند مدت پیش پسر همسایه مون ازم خواستگاری کرد ( توسط مادرش ) اما من با وجود اینکه خیلی سختم بود دلشون رو بشکنم بنا به دلایلی جواب منفی دادم.

اما هر چی ما میگیم نه اونا میگن ما پای دخترتون صبر میکنیم تا راضی شه. اما من مطمئنم که نظرم عوض نمیشه.

سوالم اینه که چند مدت دیگه قراره بیان خونه ما. من نمیدونم با پسرشون چطور برخورد کنم در صورتی که مامانش غیر مستقیم گفته که پسرش گفته منو دوست داره.

چطور رفتار کنم که از من قطع امید کنن و در عین حال باعث دلخوری نشه...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)