سلام

من یه دختر 21 ساله هستم، تا بحال با پسری دوس نشدم، نه اینکه بگم اعتقاداتم اینجوریه و فلان، نه! بلکه همیشه درگیر درس خوندن بودم. حالا بد یا خوبشم نمیدونم ولی الآن خیلی کم آوردم.

چند ترمی بود که واقعا دلم میخواست با یکی باشم و به یکی اجازه بدم با من باشه، و پسرا رو یاد بگیرم! چون ما اقوام چندانی هم نداریم که پسر داشته باشن و رفت و آمدی هم نداریم زیاد!

راستش هم صورت زیبایی و هم اندام زیبایی هم دارم، پیشنهاد دوستی و ازدواج هم داشتم ولی چون نمیدونستم تو این روابط باید چطور برخورد کرد وارد رابطه ای نشدم .

می ترسیدم. تا اینکه خواهر بزرگترم یه پسری رو که از خودش کوچیکتره ( 22 ساله ) رو بهم معرفی کرد.. اقا پسر هم از طریق فیسبوک چند سال پیش با خواهرم حرف میزد و خواهرم میگفت که طی این چند سال یه بار ندیدم  دست از پا خطا کنه، پسر واقعا خوبیه!

هم رشته ای خواهرم بوده و ازش کمک میگرفت. ( خواهرم  پسره رو از لحاظ اخلاقی میشناسه )، باهاش فقط حرف بزن و شروع کن، از رابطه و حرف زدن نترس! و به پسره هم گفت که مث یه همکلاسی با هم حرف بزنین..

 یه هفته ای میشه که با پسره  چت میکنم، عکس ایشون رو دیدم و بدم نیومد، عادی بود، ساده بود. قبلش که به خواهرم گفته بود من اگر با خواهرتون حرف بزنم قصدم دوستی نیست! اگر اخلاقامون بهم بیاد به ازدواج ختمش میکنیم!

البته من زیاد باور نمیکنم اینارو. ایشون عکس منو دید و به خواهرم گفت که عاشقش شده ام! خواهرمم گف جوگیر نشو و حرفارو به شوخی و خنده تموم کرد. ولی الآن هر چی میگذره ایشون همش از آینده حرف میزنه، رفتارامون در آینده و ...... غیره. خیلی جدی گرفته . بعدش درباره دنیای مجازی حرف زد و گفت اصراری ندارم شما حذف کنین ولی من خودم هر چیزی بجز تلگرام رو که با شما حرف میزنم حذف کردم. و واقعا حذف کرده.

حالا من میخوام فعلا با ایشون باشم تا ببینم چی میشه. ولی یه مشکلی که هست اینه که، من نمیدونم چی باید بگم، راستش نمیدونم باهاش حرف بزنم ،همش سکوت، همش گفتنِ یه "مرسی" و"همچنین" و ...

حتی خودمم از این همه آروم بودن خودم خستم چه برسه به آقا پسر! امشب گفت  "خانوم شما طول روز یه اس بدین یه خبر بگیرین بدنیستاااا"و "منو خوشحال میکنی با خبر گرفتنت" و ازین جور حرفا. راستش تاااازه به خودم اومدم! من هیچوقت طول روز ازش خبری نمیگیرم . ولی بیادشم. هر دو مون داریم برا کنکور میخونیم ، ارشد. و ایشون به من گفت هر وقت خواستی اس بده و به درس خوندن من کاری نداشته باش..

یکم راهنماییم کنین من تو حرف زدن کم میارم، یکمم خجالتیم...
اولین باره که با یه پسری دارم حرف میزنم، همش استرس دارم. حالا اگرم بهم خورد مهم نیست، فقط میخوام یاد بگیرم........ من آدم درونگرایی هم هستم.. ولی اون آقا برون گرا هستن. خصوصیاتی که پسره از بنده گفت این چهار تا بود: آروم، منطقی، هدفدار، دوست داشتنی.

پسری که این خصوصیاتو از یه دختر در نظرش داره یعنی چجور پسری هست؟ و آیا من اصلاً تونستم تو دلش جا بشم؟

یه راهنماییم درباره طرز ناز کردن با اس دادن اینا بگین چون بلد نیستم........ مرسی.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)