سلام. خسته نباشید.

می دونم این بیشتر حالت یک تقاضا داره. ولی فکر کردم اینجا آدم هایی هستند که امام زمان(عج) رو بخوان.

همه مون می دونیم که اگه امام زمان(عج) ظهور کنن دنیایی که پر از ظلم شده رو پر از عدالت می کنن و همه بیماری ها، فقر، همه مشکلات و بدی ها از بین میرن. می دونم الآن هر کدوم مون درگیر مشکلاتی هستیم امّا هر مشکلی که داریم؛ اگه برای نزدیک شدن ظهور امام زمان(عج) دعا کنیم؛ در واقع برای رفع مشکلات خودمون هم دعا کردیم.

برای خودم هم اولش که این موضوع رو خوندم عجیب بود. شاید برای شما هم عجیب باشه امّا این موضوع واقعیت داره. می تونید خودتون تو اینترنت سرچ کنید و ببینید. این موضوع اینه که خود امام زمان(عج) می خوان از ما که برای نزدیک شدن ظهورشون دعا کنیم!!!! 

مثل این ماجرا:

آقایی که زیاد به مسجد جمکران می‌رود، می‌گفت: آقا (امام عصر عجل‌اللّه‌ تعالی‌ فرجه‌ الشریف) را در مسجد جمکران دیدم، به من فرمود: «به دل سوختگان ما بگو برای ما دعا کنند»، و یک مرتبه از نظرم غائب شد، نه اینکه راه برود و کم‌ کم از نظرم غائب شود! همین آقا هفته قبل از آن هم، حضرت(عج) را در خواب دیده بود.

ولی افسوس که همه برای برآورده‌شدن حاجت شخصی خود به مسجد جمکران می‌روند، و نمی‌دانند که خود آن حضرت(عج) چه التماس دعایی از آنها دارد که برای تعجیل فرج او دعا کنند! چنان‌ که به آن آقا فرموده بود: «اینها که به اینجا آمده‌اند، دوستان خوب ما هستند، و هر کدام حاجتی دارند: خانه، زن، فرزند، مال، ادای دین، ولی هیچ‌کس در فکر من نیست!»

موضوع دیگه هم اینه که خود امام مهدی(عج) از ما می خوان که خدا رو به حـــــــــق حضـــــــــرت زیـــــــنــــــــب(س) قســــــــم بدیم که ظهور ایشون رو نزدیک کنه!!!!!!!!  اینم ماجراش:

آیت الله حاج میرزا احمد سیبویه، ساکن تهران، از آقای شیخ حسین سامرایی که از بزرگان اهل منبر در عراق بودند، نقل کردند:

در ایامی که در سامرا مشرف بودم، در روز جمعه ای، طرف عصر به سرداب مقدس رفتم. دیدم غیر از من احدی نیست. حالی پیدا کردم و متوجه مقام حضرت صاحب الأمر علیه السلام شدم.

در آن حال از پشت سر شنیدم که به فارسی فرمودند: «به شیعیان و دوستان بگویید که خدا را به حق عمه ام حضرت زینب قسم دهند، که فرج مرا نزدیک گرداند.» 

پس من هم خواهش می کنم از شما که این مطلب رو میخونید که لطفا برای سلامتی و نزدیک شدن ظهور امام زمان(عج) هر چه قدر که می تونید دعا کنید و خدا رو به حق حضرت زینب(س) قسم بدید که ظهور امام مهدی(عج) رو نزدیک کنه. حتما قسم دادن خدا به حق حضرت زینب(س) تاثیری داره که امام زمان(عج) خودشون این طور خواستن و لطفا به هر کسی که میدونید حاضره برای نزدیک شدن ظهور امام زمان(عج) دعا کنه؛ هم بگید که خدا رو به حق حضرت زینب(س) قسم بده. 

خیلی ممنون میشم. 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)