سلام

دختری هستم تازه وارد سن 20 سالگی شدم.

من اصلا حس خوبی به ازدواج ندارم مخصوصا وقتی به رابطه زناشویی اون فک میکنم دیوونه میشم و بیشتر از ازدواج بدم میاد .هر موقع هم میام این سایت و مطالبش رو میخونم که خانوم میگه واسه شوهرم فلان کار میکنم و آقا میگه این کار رو می کنم ، حس خوشایندی بهم دست نمیده. به خاطر همین هر کی پیشنهاد میده یا میگم قصد ازدواج ندارم و یا اینکه میگم نامزد دارم.

به نظر شما من بیمارم ؟  آدم سالم اینطوریه ؟ شما در دوره ای از زندگیتون مثل من شدین ؟ به نظرتون من افسردگی دارم ؟ هر چی هم سن و سال دور و ورم تو خوابگاه میبینم همشون خیلی مشتاق و مایل هستن!!

مرسی از وقتی که میذارین.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)