سلام

من به یه پسری علاقه داشتم، از لحاظ اقتصادی شاید بشه گفت متوسط رو به پایین بود ولی از لحاظ ویژگی های اخلاقی خیلی خوب و کامل بود، ظاهر متوسطی داشت، که البته ظاهر برام مهم نیست.

تقریبا هم سن خودم بود، شاید چند ماه کوچیک تر ،خب راستشو بخواین من و خواهر این پسر دوستای صمیمی هستیم، اینکه میگم بهش علاقه داشتم ،فقط تو دلم این حسو داشتم اما اصلا به کسی نگفتم و هیچ وقت در رفتار اینو نشون ندادم.

دوستم راجع به ازدواج با من صحبت کرد که کلا قصد ازدواج داری یا نه، چه شرایطی داری و... اما در مورد برادرش چیزی نگفت، فقط میخواست ببینه نظرم راجع به ازدواج چیه، از اونجایی که من دانشجوی ارشد هستم دوستم تصور میکنه که تحصیلات خیلی برام مهمه، واسه همین در مورد برادرش چیزی رو مطرح نکرد.

فقط گفت مامانم میگه دوستت دختر خوبیه، خونواده خوبی هستن بریم خواستگاری ، میگفت به مامانم گفتم به ما دختر نمیدن، دخترشونم میخواد درس بخونه دیگه اینکه زیاد پول دار نیستیم و از این حرفا، یادم رفت بگم اون پسر دیپلمه.

ولی دوستم نمیدونه که من نه برام پول مهمه نه تحصیلات، نه قیافه آنچنانی، فقط انسان بودن برام مهمه، البته طرز فکر خونوادم هم همین‌ طور هست،حالا که دیگه به نظرم همه چی تموم شده، به نظرتون من اشتباه کردم که وقتی دوستم در مورد ازدواج ازم پرسید، چیزی به روش نیاوردم؟

آخه من دخترم نمیتونم که بگم از فلانی خوشم میاد، ضمنا خجالتی هم هستم،چیزی رو بهش نگفتم، طرز فکر واقعی مو..... من اشتباه میکنم؟؟؟؟

مچکرم کمکم کنید دوستان


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)