سلام

می خوام بدونم من توی جلسات خواستگاری از کجا بفهمم طرفم به ثبات فکری و عقیدتی رسیده؟ از کجا بدونم تکلیفش با خودش معلومه و می دونه چه زنی میخواد؟ من خودم سه تا چیز هست که هیچوقت نمی خوام ازش عبور کنم. یکی حجابمه یکی ولایت فقیه و دیگری هم نبودن ماهواره توی خونه. و برام مهمه طرفم بعدا دبه نکنه توی این سه مورد و عوض شه... تا به حال خواستگارای عالی ای داشتم ولی به دلیل اینکه توی یکی از این سه مورد اونها مخالفم بودن بدون تعلل ردشون کردم. ( این عقیده ی  منه و سوال من چیز دیگری هست پس لطفا سر درست یا غلط بودن عقایدم بحث نکنین )

می دونم هر آدمی امکان تغییر و انحطاطش هست و خود منم از این قاعده مستثنی نیستم (قاتلان امام حسین در جنگهای پیامبر و حضرت علی در نبرد شرکت کردند ولی بعد شدند قاتل حسین ) ولی خب اینکه یه آدم انقدر بی ثبات باشه و یک دفعه انقدر رنگ عوض کنه برام قابل هضم نیست...

از کجا ثبات فکری و عقیدتی پسر رو باید متوجه شد؟


پیشنهاد :

سوالات جلسه خواستگاری برای شناخت بهتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)