سلام وقت بخیر 

دوستان لطفاً کمک کنید 

پسر 25 ساله ای هستم، من خیلی خ ا می‌کنم و به شدت هم خودم در عذابم و اذیت میشم کل انرژیم رو می گیره، کمر درد می‌گیرم و بعد از هر بار خ ا مجدد بعد یک الی دو ساعت میلم تشدید میشه ورزش هم می‌کنم، فیلم و سریال سانسور شده و دوبله شده ام می بینم. امّا نمی دونم چرا این قدر باز میلم زیاده چون واقعاً خسته شدم.

بعداً ممکنه برای تشکیل فرزند برای من مضر باشه اسپرم ها نابالغ بشن یا هر چیز دیگه ای که از اینترنت خوندم اصلا میلم بچه گونه نیست؟، واقعاً غریزه وحشتناکی درونمه و خسته شدم حتی ممکنه تو زندگی زناشویی برای آینده م مشکل ساز بشه این حجم از میل جنسی.

لطفاً راهنمایی چیزی اگر هست بهم بگید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ترک خودارضایی (۱۲۷ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) مسائل جنسی پسران (۸ مطلب مشابه)