سلام به همه کاربران گرامی خوانواده برتر
راستش یاد یه یه ضرب المثل ( اگه اشتباه نکنم استرالیایی ) افتادم که در یک جمع موج سواری  از موج سوار حرفه ای  دیگه راجع به تجربش و اطلاعاتش در مورد خطر حمله کوسه موقع موج سواری و بهترین راه ممکن موقع برخورد با همچین خطری سوال پرسید یکی از افراد حاضر در جمع که تا به حال تا زانو هم در اب دریا نرفته بود شروع به  راه حل دادن و تکنیک های مختلف موج سواری برای فرار از کوسه کرد!!!

 الان جریان خیلی از پست ها هم یه جورایی شبیه به این قضیه شده؟!  طبق نظرات کاربران سایت حدودا 90 در صد افرادی که تو بحث ها شرکت میکنند مجردن خب رابطه جنسی یه فرایند پیچیده و مختلف که تا به حال متخصصان پزشکی مربوط به ان نظرات مختلف و گسترده ای رو راجع بهش مطرح کردن و تو خیلی چیزا هیچ اجماع علمی ثابت شده ای هم وجود نداره!!

حرف من اینجاست اگه ما فزض بر این بگیریم که از این 90 در صد دوستان 89 در صدشون با توجه که اغلب افراد با خدا در این سایت حضور دارن ان شالله این رابطه رو تجربه نکردن و اونیم که خدایی نکرده رابطه نامشروع تجربه کرده ( خیلی فرق بین رابطه متاهلی و رابطه نامشروع وجود داره) چطور میشه که میان اینجا هزار جور نظر با اب و تاب تعصب میدن و اصرار بر ثابت کردنشم دارن؟
باور کن اون پزشکی هم که فوق متخصص این قضیه باشه تا عملی تجربه نکرده باشه به خیلی ابعاد قضیه واقف نیست؟! حالا چه برسه با مدرک و علم غیر مربوطه چیزی که تجربه عملیش نداری بخوای بیا ی کلی بر اساس شیده ها دیده ها و کلی رویا پردازی برداشت غلط در موردش بحث کنی و کلی هم اصرار و جدیت به خرج بدی؟!

 واقعا چی میشه که اینجوری میشه؟
دوستان گلم من به عنوان کوچیک شما میگم بخدا تو زندگی یه سری چیزا در مراحل اخر قرار میگیره نمیخوام بگم رابطه جنسی مهم نیست اصلا من میگم 70 در صد خوبه؟ ولی خیلی چیزای مهم تر وجود داره !
چند در صد طلاق های ما بخاطر تمکین نکردن زن بخاطر رابطه مقعدی صورت میگیره؟ (میتونم ثابت کنم کمتر ازیک هزارم در صد!!! ) چند در صد ازدواج نکردن ها بخاطر قبول نکردن  رابطه دهانی در خواستگاری صورت نمیگیره؟!! ( واقعا به نظر خودتون خنده دار نیست! فکر کن دو نفر هم دیگه رو پسندیدن همه جوره میخوان طرف سوال کنه رابطه دهانی اگه انجام ندی خواستگاری کنسله همه چی بین ما تمومه!!!) اصلا از همه این حرفا گذشته بخدا خیلیا قبل ازدواج از خیلی چیزا ممکنه چندششونم بشه ولی بعد ازدواج کلی علاقمند همچنین عکس قضیه

بابا بخدا مشکلات اصلی چیزای دیگست چرا ذهن خودتون در گیر مشکلات درجه 3 میکنید؟! چرا این انرژِی رو مشکلات اصلی نمیذاریم موقع مشکلات اصلی هیشکی حال و حوصله نداره اسم یه مدل رابطه جنسی خاص میاد همه پر انرژِی با هم بحث و جدل میکنیم!!  اقا جون به مولا ازدواج اینا نیست دو نفر هم کفو هم با عقل وشعور نزدیک به هم  با هم ازدواج کنن اینا حل شدنی کسی که بخواد تو این چیزا با همسرش به مشکل بر بخوره من ایمان دارم قبلش سر مسایل بزرگتر دچار مشکل شدن اینا میتونه بهونه گیریای کوچیکتر باشه!

 عزیزای من بخدا ما انسانیم (البته خودم بعید میدونم به اون درجه رسیده باشم) ولی دو تا ادم زیر یه سقف خیلی داستانای اساسی تر با هم دارن تازه ادمن با هم حرف میزنن به یه نتیجه ای میرسن جنگ که نیست !
بنده خدا یه عده دختر و پسر هم دارین بیشتر میترسونین هم از ازدواج از زندگی خبری نیست بخدا جنگ نیست ازدواج یعنی صلح اشتباه معنیش نکنید ذهن پاکتون ایقدر در گیر حاشیه نکنید بازم میگم طبق امار 70 در صد جامعه مامشکل برقراری  رابطه جنسی معمولی دارن اونوقت خنده دار نیست ما بخوایم این همه بر روابط اضافه بر سازمان بپردازیم؟! (طرف ماشینش موتور نداشت گریه میکرد میگفت بنزینم تموم شده نگرانم کمکم کنید)

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)