سلام
جوانی هستم که بنا به یک اتفاق در کودکی مبتلا به بیماری هپاتیت_ب شدم
البته دوستان سوالهای زیادی دارم
اصل موضوع بر می گرده به ازدواج
این روزها با توجه به سن و شرایطم به ازدواج بیشتر فکر می کنم ولی ناخودآگاه موانع بزرگی سر راهم هست.
اولا که برای گفتن به طرف مقابل در مراحل اول تاکید دارم و اصلا نمی تونم بذارم بعد از چند جلسه مساله خودم رو بگم از طرفی حداقل چیزی که دیدم واکنش ها اصلا خوب نبوده و برخلاف حرف زدن های قشنگ موقع عمل رفتارهای متفاوتی ازشون دیده می شه.
دخترهای کوچکتر از من تقریبا دیگر کسی مبتلا نیست و پیدا کردن شخصی مشابه مشکل خودم که حداقل های زندگی رو داشته باشه خیلی سخته.(خیلی گشتم)
به نظرتون با توجه به این شرایط ازدواج_موقت رو توصیه می کنید؟
من برای پیدا کردن کار هم به دلیل گرفتن معافیت پزشکی با مشکل مواجهم و از طرفی به ازدواج نیاز زیادی دارم
این مشکلات همه بخاطر یک اتفاق در کودکی ولی متاسفانه جامعه این بیماری رو درست نمی شناسه و افکار درستی برای بیماران هپاتیتی نمی کنن.
شاید این نکته باید گفته بشه که بیماری هپاتیت_ب واکسن داره و حتی کسی که واکسینه بشه برای ازدواج هیچ مشکلی نداره و تمام متولدین بعد سال 72 بدو تولد واکسینه شده اند.

اغلب خود دختر خانمها با این مساله مشکلی ندارند ولی خانواده به هر دلیلی قبول نمی کنند که حق هم دارند و مشکل اساسی شنیدن حرف فامیل برایشان است و البته عدم آگاهی حتی برای بیان این مشکل ساده فرار می کنند و حقیقیت رو درک نمی کنند.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)