دل هـیـچـکــس نمیســوزد برای حــال غمنــاکم
مگر سوزد همان شمعی که میسوزد سر خاکم

سلام
نمی دونم تا کی باید صبر کرد و این وضعیت نابسامان کشور رو تحمل کرد . من یه پسر 26 ساله ام و کارشناسی یه رشته مهندسی تو شهرستان زندگی میکنم. خدمتم رو هم تموم کردم. یک ساله که به هر دری زدم شغلی گیر نیاوردم. دوست دارم سریع یه جایی استخدام بشم و زودتر ازدواج کنم تا سنم بالا نره ولی کار نیست.تو شهرستان ما هم اوضاع کار خیلی خرابه تازه همونم بخوام شروع کنم یه حداقل سرمایه میخواد منم هیچ سرمایه ای ندارم.نه خونه نه ماشین نه پدر پولدار هیچی هیچی فقط یه مدرک کارشناسی که همونم کاش نمیرفتم دانشگاه!!

هفته دیگه ثبت نام کنکور ارشد شروع میشه پدرم میگه برو ارشد ثبت نام کن بشین بخون شاید ارشد گرفتی جایی استخدام بشی! ولی من میدونم با ارشد بازم کار گیرم نمیاد چون همین الان ارشد بیکار تو کشور ریخته.من دلم میخواد زودتر ازدواج کنم چون واقعا به یه همدم و همسر نیاز دارم. خدایا چرا کسی اینو نمیفهمه چرا صدام به جایی نمیرسه

من فکر میکنم تو این دوره زمونه ادم اگه یه مدرک از رشته ها پزشکی یا دندان پزشکی داشته باشه هیچ نگرانی بابت ازدواج نداره. هر جا اراده کنه بره خواستگاری خونواده دختر بدونن که پزشکه یا حتی دانشجویی پزشکی یا دندودنپزشکی هست خیلی راحتر تر جواب بله رو میدن(الان به ایمان و اخلاق کار ندارم اونا جای خودش و مباحث رو با هم قاتی نکنید). چون اینده کاری و امنیت شغلی داره و به قول خیلیا کلاس هم داره ادم بگه شوهرم پزشکه!!! همین یک ماه پیش یکی از پسرهای فامیل که دانشجوی سال 4 پزشکیه ازدواج کرد مثل آب خوردن
حالا من میخوام برم ازدواج کنم ماما و بابام میگن باید کار داشته باشی بدون کار چطور میخوای بریم واست خواستگاری.راست میگن .

در یک کلام ازدواج تو این دوره زمونه مخصوص پزشکا مثل آب خوردنه نه واسه ما بدبختا

من میخوام بدونم نظر شما بزرگواران چیه؟؟
از اینکه حوصله کردید متنو خوندید ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)