سلام

با این ذهنیت جواب بدین که از بین خواستگارام و با سختگیری هایی که دارم ایشون تنها کسی هستن که به دلم نشستن و واقعا دوستشون دارم و اگه قبلا بهشون جواب منفی دادم به خاطر موضوعاتی هست که اونا رو در قالب این سوالات مطرح میکنم:

1 - وقتی دختر و پسر هر دو مغرور باشن ازدواجشون چه تبعاتی ممکنه داشته باشه اصلا چنین ازدواجی به صلاح هست یا خیر؟

2- وقتی یه پسر مغرور میاد خواستگاری و انتظاری جز جواب مثبت شنیدن نداره چون به قول خودش هم پولداره هم تحصیلات داره هم کار خوب و هم یه ظاهر ایده آل ولی برخلاف انتظارش جواب منفی میشنوه (تا حدی عصبانی میشه که میگه اگه دختر رو تنهایی گیر بیارم میکشمش) و بعد از اون جواب منفی باز هم ازت خواستگاری میکنه!! شما چطور تو ذهنتون حلاجی میکنید؟

3- وقتی اولین چیزی که تو جلسه خواستگاری به زبون میاره اینه که من پولدارم هر چی اراده کنی برات مهیا میکنم وقتی کسی همه چیزو تو پول و ثروت میبینه چطور میتونی قانعش کنی که همه چی تو پولدار بودن خلاصه نمیشه؟

4- اگه همین خواستگار مغرور ما سنش کم باشه مثلا زیر 28 و سرپرست خانواده بشه به خاطر فوت چطور میشه از سختیهای زندگی کردن باهاش چشم پوشی کرد؟ وقتی میدونی همسر آیندت غیر خودت باید یه خانواده دیگه رو از همه نظر ساپورت کنه؟

5- آیا میشه به حرف همچین کسی که میگه حاضرم همونی بشم که تو میخوای اطمینان کرد؟

من خودم برا هر کدوم از این سوالات جواب دارم منتهی میخوام دیدگاه شما دوستان رو هم بدونم به ویژه شما آقایون که جوابتون میتونه به واقعیت نزدیکتر باشه از این لحاظ که جنس خودتون رو بهتر میشناسین و بعضا ممکنه شرایطی شبیه خواستگار من داشته باشین پس لطفا بدون حاشیه رفتن جواب بدین.

ممنون از همگی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)