سلام

توی این چند ماهی که به وبلاگ خانواده برتر سر میزنم تجربیاتی کسب کردم که میخوام با شما در میون بذارم .

روی صحبتم فقط با دختر هاست ؛

اکثر خانوم های سایت دخترا های جوون هستن که یا تازه ازدواج کردن یا مجردن .

خانوم ها احتمالا براتون پیش اومده که پستی را ببینید که در اون کاربری از جنس مخالف به ما توهین کرده. دخترا پر توقع اند.... دخترا خیانت میکنن....و....

ما ادم های مجازی هستیم و هیچ اطلاعاتی نظیر مدرک تحصیلی و خانواده ای که در اون بزرگ شدیم و شهری که زندگی میکنیم از هم دیگه نداریم .

ما نمیدونیم اشخاصی که این نظرات رو میدن کی هستن و در کل از چه قشری از جامعه هستن پس به جای کل کل کردن بهتره خودمود رو کنار بکشیم و جوابشون رو ندیم .

خانوم ها اگر ما سعی کنیم مستقل باشیم روی پای خودمون وایسیم و منتظر شاهزاده ای سوار بر اسب سفید نباشیم اون وقت هیچ احدی اجازه توهین به ما رو به خودش نمیده .

متاسفانه توی خیلی از دخترا این موضوع دیده میشه مثلا عکس بچه به دیوار اتاقشون میچسبونن یا خدای نکرده سبزه گره میزنن! و در کل هر کاری که نشون بده اهای مردم من میخوام ازدواج کنم

ازدواج آش دهن سوزی نیست

حضرت معصومه ازدواج نکرد

اسحاق نیوتن ازدواج نکرد
.
.
.
اما من این چیزا رو نگفتم که بگم ازدواج بده . نخیر خود خدا هم گفته من از هر چیز زوج آفریدم . بله ما ازدواج میکنیم مادر میشیم و به همسر و فرزندمون عشق میورزیم .

اما ... اما... اما... نباید این علاقه به ازدواج رو زیاد نشون بدیم چون در این صورت دوستانی هستن که انگ ترشیده بودن به ما ها میزنن .

 همتون رو به خدای بزرگ میسپارم

با آرزوی بهترین ها


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)