سلام 

تو رو خدا کمکم کنید بهم بگین چه کار کنم 

من ۲۵ ساله هستم پزشک عمومی ام. همه دارن بهم میگن تا دیر نشده برای تخصص بشین درس بخون چون بعد که بچه دار بشی فرصت پیشرفت رو از دست میدی. ولی واقعاً جون و روحیه ی درس خوندن رو ندارم...

یه مدت درس خوندم بعد ولش کردم... تو رو خدا یه راهی جلو پام بذارید خیلی افسرده و ناامیدم و از خودم بدم میاد که نمی تونم برای هدفم تلاش کنم... از اون جایی که آینده‌ی پزشک عمومی تو ایران آینده‌ی درخشانی نیست اگه عمومی بمونم می دونم بعداً کلی حسرت می کشم...

ممنونم ازتون



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه) مسائل زنان (۱۸۵ مطلب مشابه) مسائل زنان شاغل (۳۵ مطلب مشابه)