با سلام، در واقع این دوست من بهونه است و بیشتر می خوام خودم رو بشناسم و بعد ارزش رابطه مون رو بفهمم. 

لطفا حتى اگر موضوع بى اهمیتى به نظر می رسه و ارزش بحث نداره در حد بله یا خیر پاسخ بدید 

این دوست من اینطوریه که:

-نظر تو اصلاً براش مهم نیست

-با تو یه برنامه اى هماهنگ می کنه و با یکى دیگه اجرا می کنه 

-حتى اگر بگى حالم خوب نیست، شرایطم خیلى بده دارم دق می کنم، نمیگه می خواى بیشتر صحبت کنى راجع بهش؟ 

-طورى برخورد می کنه انگار در حضورت حوصله اش بینهایت سر می ره 

-اگر ازش خبر نگیرى، اصلاً سراغت نمیاد، اگر بیاد در ادامه اش پیشنهادى داره که می خواد حال دل خودش رو خوب کنه 

-سعى می کنه چیزهایى که ازشون هیجان زده اى رو بى اهمیت جلوه بده 

-گاهى طورى رفتار می کنه که بهت بفهمونه "اصلاً به خانواده من فک نکن" در حالی که اصلاً تو نخ خانوادش نیستى خداشاهده !!! 

-از خرج کردن ها و لارج بازى هاش پیشت خیلى خیلى حرف می زنه 

-خودش رو مشتاق دیدار نشون میده ولى وقتى موافقت کنى تو رو سردرگم می کنه و تا جاى ممکن تو رو معطل می کنه 

-حتى روز تولدت یادش نیست

-همیشه سعى داره بگه تو زشتى، افسرده اى، بیکارى و در نهایت مورد تایید هیچ کس نیستى 

-وقتى دورید از هم، تا جاى ممکن تماس هات رو جواب نمیده و پیام هات رو نگاه نمی کنه

گاهى ١-٢ تا از این موارد بطور اتفاقى از خودمم سر زده! ولى نه این قدر جامع ! 

نکته : هم جنس هستیم  
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تقویت روابط اجتماعی (۸۶ مطلب مشابه)