با سلام خدمت همه دوستان. از همین اول ازتون ممنونم بابت صبوری تون چون قراره متنم زیاد بشه.

جریان از این قراره که من خودم پرستارم ولی فعلاً تمدید طرحم یعنی استخدام نشدم و در مدتی که رفتم سر کار کلی خواستگار زنگ زدن ولی نذاشتم از مرحله زنگ زدن جلوتر برن یا تو محل کارم هم که می‌گفتن بی برو برگرد رد می‌کردم بدون اینکه بشناسم شون چون برای من فرقی نمی کنه و چون فعلاً شرایط ازدواج ندارم بنظرم یه جور بی انصافیه که بقیه رو هم الکی الاف خودم بکنم.

و خب پارسال بعد اینکه سر یه مورد از همین خواستگارها تو خونه بحث داشتیم دوست مامانم بهش گفته بود که واسه دخترتون بیاییم و ... و مامانم هم چون این اتفاق افتاده بود بهشون گفته بود نه دخترم فعلاً درس می خونه و ... 

خلاصه یه سال گذشت ما که کلاً دیگه فکرش رو هم نمی‌کردیم دیگه گفتیم حتماً رفتن یه جای دیگه و البته حقم داشتن ما رد کرده بودیم و خودمم اونقدر مشکلات داشتم که اصلاً بهش فکر هم نمی‌کردم تا اینکه دو سه ما قبل دوباره به گوشی داداشم زنگ زده بودن (چون شماره مامانم رو نداشتن) و گفته بودن به مامانت بگو به ما زنگ بزنه که مامانم گفت احتمالاً بخاطر اون زنگ زدن ولی بازم مسائل مختلف پیش اومد که نشد زنگ بزنیم و در این بین به ما خبر رسید که رفتن خواستگاری یکی از اقوام ما که از نظر مذهبی بودن با ما متفاوتند (یعنی ما در ظاهر مذهبی‌تر هستیم حالا باطن رو خدا می‌دونه) و من گفتم نه اگه گفتن هم دیگه نمی خوام نه بخاطر اینکه رفتن خواستگاری بیشتر به این دلیل که فکر می‌کردم حتماً پسره همچین آدمی می خواد که آرایش این ها بکنه ولی خب چون اون رو ندادن مجبوری داره میاد اینجا.

خلاصه چند روز بعد مامان شون به مامانم گفته بود که می خوایم بیاییم خواستگاری ما اولش گفتیم پسر بزرگ مون رو سر و سامان بدیم ولی واسه اون رفتیم خواستگاری قبول نکردن و نشد و گفتیم ممکنه دختر شما ازدواج کنه بخاطر اون گفتیم بیاییم اگه شما راضی باشید و معلوم شد که برای پسر بزرگ شون رفته بودن خواستگاری ایشون.

مامانم هم اومد به من گفت و منم گفتم نه چون شرایط فعلاً جور نیست و هی مامانم تعریف کرد و... خلاصه منم گفتم باشه تو خونه با داداشم راجع بهش حرف بزنیم که وقتی حرف زدیم داداشم گفت نه ولی اگه خودت میخوای برو ولی من قول نمی‌دم پشتت باشم (من دو تا داداش دارم و تک دخترم) 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)