سلام

اول درباره خودم توضیح بدم . من یه پسرم که تا حالا نه این که نتونم ولی نخواستم هیچ رابطه ای با جنس مخالف داشته باشم چون به نظرم همسرم الان توی این دنیا زندست و برای من مثل اینه که همسرم الان مسافرته و اگر الان هم رابطه داشته باشم خیانته... و باید بگم که من مذهبی معمولی یا یکم کمتر هستم و چون پسرم فقط از دخترا میخوام بپرسم .

دختر خانم هایی که میگن اگر در گذشته کاری کردن ( برای مثال همون دوست پسر داشتن یا چت کردن یا رابطه جنسی .... ) اگر توبه بکنن نیازی به گفتن نیست چون خدا گفته کسی که توبه بکنه مثل کسیه که گناه نکرده و یا این که خدا گفته به گناه اقرار نکنید .

فکر نمیکنید وقتی کسی توبه نکرده باشه دیگه خدا تضمینی برای افشا شدنش نداده . همینطور که میبینید خیلی ها بعد از ازدواج روابطشون لو میره ... به نظر من دلیلش همینه... نظر شما چیه؟

البته الان که دوباره خوندمش میشه این سوالو از پسرا هم پرسید شما پسرا هم بگید ...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)