سلام

دختری بالای بیست سال هستم که به واسطه یک موضوعی با یه آقایی مجازی آشنا شدم. از همون اول به خاطر رفتار متوازعانه و  پر محبت شون جذب شخصیت شون شدم. 

هیچی ازش نمی دونم جز یه سری اشتراکاتی کلی که به واسطه همون موضوع داره به یه چند نفر کمک می کنه. دختر چارچوب داری هستم و دلم نمی خواد وارد روابط دوستی بشم. 

از طرفیم دوست دارم بفهمه که با بقیه برام فرق داره ولی چون چیزی از زندگی شخصیش نمی دونم می ترسم که متاهل باشه. چه طور می تونم بدون شکستن حریم ها و به شکل غیر مستقیم توجهم رو بهشون نشون بدم؟ 

البته نمی خوام رفتاری زننده داشته باشم که اگه بعدا به هر دلیلی نشد یا پشیمون شدم یا ایشون منو نخواستن. به اصطلاح شکست عاطفی بخورم فقط می خوام یه طوری نشون بدم که با بقیه برام فرق داره.

 این هم بگم راه ارتباط ما یه گروه مجازی کوچیکه. و این را هم می دونم آخر عاقبت آشنایی هایی که صرفاً بر مجازی متکی هستن چی میشه و شناختِ واقعی نیست و فقط دوست دارم اگه یه درصد ایشون می تونه کیس مناسب باشه  بهتر منو بشناسه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) عشق یک طرفه (۴۴ مطلب مشابه)