سلام

سؤالی نداشتم، فقط می خواستم یه خشم درونی رو خالی کنم! 

من خودم محجبه ام، و بهشم معتقدم، امّا می خوام بدونم چرا و چرا فقط به حجاب خانم‌ها گیر می‌دید؟! فقط در این مورد می خواید فرهنگ سازی کنید! 

من راضی نیستم از اون آقای هم دانشگاهی ای که وقتی ماسکم رو کشیده بودم پایین و داشتم از بطری آب معدنی آب می‌خوردم، و باهام یه کاری داشت، اون جوری بهم و تو چشم هام زل زده بود و چشم بر نمی‌داشت، تا جایی که مجبور شدم بهش نگاه نکنم و حرف بزنم.

من راضی نیستم از اون همکاری که خودش نامزد داشت، ولی همه ش می‌خواست سر صحبت با من رو باز کنه، و برای کار همه ش می اومد کنار من می‌ایستاد و فاصله ش رو کم می‌کرد.

من راضی نیستم از اون آقایی که تو جلسه خواستگاری، این قدر فاصله ش رو باهام کم کرد جوری که من معذب شدم.

من راضی نیستم از اون هم دانشگاهی ای که خودش نامزد داشت، ولی همه ش دنبال شوخی کردن و بگو بخند بود و ادای جنتلمن‌ها رو در می‌آورد و می‌خواست دلبری کنه! 

من حالم بد شد، از رفتار اون استاد مردی که سر امتحان، فقط چون سرم رو بر گردوندم سوال بپرسم، اومد این قدر سرش رو نزدیک من گرفت و مثلاً گوشزد کرد، تقلب نکن.

من حالم بد شد وقتی فامیل متاهلم جلوی زنش، بهم گفت چه لب ها و لبخند خوشگلی دارم.

من حالم خیلی بیشتر بد میشه وقتی یه سری از این رفتارها رو از آقایون مذهبی دیدم

و ...

راستی، من کسی ام که دوستانم و حتی خانم میانسال با تجربه‌ای، بهم گفت این قدر در ارتباط با آقایون جدی نباش! و این قدر سخت نگیر! 

آدم که همه ش نمی تونه کل کل کنه و جواب بده، خیلی جاها سکوت می‌کنم. من یه دختر مجردم ۲۰ و خورده ای ساله ام، من هم نیاز هایی دارم، به علاوه اینکه هیچ وقت پدر و برادر و مردی به عنوان حامی نداشتم و به شدت دلم می خواد یه مردی ازم حمایت کنه.

همین طوری هم دل شکسته هستم، از تمام این رفتار ها، چه از اون هاشون که با تکرارشون، باعث سوء برداشت من و در پی اش دل شکستگی من شدن، چه اون مواردی که، منو ترسوندن. و چه اون مواردی که، به من یاد آوری کرد که من حامی ای ندارم که برام غیرت داشته باشه تا کسی بهم چپ نگاه نکنه.

خلاصه

آقایون لطفاً کمی با ملاحظه تر!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) درد دل های دختران (۱۱۸ مطلب مشابه)