سلام

من  : زیر 30 سال مدرک تحصیل: ارشد، وضعیت اقتصادی: متوسط رو به بالا، تا به حال کار نکردم و درس می خوندم، از نظر اعتقادی، مذهبی. دوست پسر نداشتم و تا قبل از این همه خواستگارهام رو بدون اینکه ببینم رد کردم، چون قصد ازدواج نداشتم.

دو تا سوال داشتم:

1- آیا حاضرید با کسی که شرایط زیر رو داره ازدواج کنید:

"5 سال بزرگتر از شما (ایشون هم زیر  30) دانشجوی دکتری هم رشتتون، سربازی رفته با وضع اقتصادی متوسط، از نظر اعتقادی مذهبی، اما با مذهب و فرهنگ و گویش متفاوت و بدون کار مشخص  و خانه. یعنی کار می کنند اما چون دانشجو هستند دائم نیست. و ممکن هم هست بعد از ازدواج از شهر بنده برن.

از نظر اخلاقی، تقریبا خیلی خوب، مهربون و  فوق العاده با شعور، شاد با روحیه و خیلی کاری و  مثل بنده عزیز کرده خانواده."

در حالی که من بالذات آدم شادی نیستم، ولی شیطنت های خاص خودم رو دارم. و در ضمن به خاطر طرز رفتارشون و اینکه حواسشون خیلی بهم هست، بهشون علاقه مندم، رک بگم دوستشون دارم.

2- حالا اگه بدونید فرد بالا قبلا کسی رو از بین همکارانش دوست داشته و خواستگاریش هم رفته، اما خانواده دختر ردش کردند، و درست 3 ماه بعدش ازتون خواستگاری کرده، بازم حاضرید به ایشون بله بدید؟

(آقایون، شما همیشه محبت اولین نفر در خاطرتون می مونه؟)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)