دختری هستم در شرف ازدواج اما مشکلی که دارم اینه که به گفته ی دیگران خواستگارم خسیسه البته نمی دونم که تاچه حدی خسیسه . من اهل اسراف نیستم اما روی بعضی از مسائل خیلی حساسم مثلا من دوست دارم هرچی توی خونه داریم برای مهمون بیارم و برای مهمون ارزش زیادی قائلم یا اینکه دوست دارم ماه رمضون افطاری بدیم (البته همش در حد توانمون مثلا مهم نیست که  افطاری چلو مرغ باشه یا نون و پنیر ساده یا حتی شله زرد)
حالا موندم با این ویرگی ها با این خواستگارم ازدواج کنم یا نه؟؟؟؟؟؟
توی خواستگاری چه سوال هایی بپرسم که بفهمم تا چه حدی خسیسه؟؟؟
و دیگه اینکه من احساس می کنم ادم های خسیس توی ابراز احساساتشون هم خسیسن ودر واقع خشک و بی احساسن( من احساساتی ام) ار نظر شما واقعا اینطورن؟؟؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)