به نام خدا

خب توی یکی از قسمت ها گفته بودم که از کلمه ی خوش به حالش استفاده نکنید ، توی یکی از قسمت ها هم گفته بودم که برنامه ریزی سالیانه و ماهیانه و هفتگی و روزانه کنید. حالا میخوام یکم گفته ها رو به هم ربط بدم و اینکه به دنیای واقعی نزدیکش کنم .

شما وقتی که از چیزی خوشت میاد و یکی دیگه اون رو داره یا تازه بدست آورده با این احساس حسادت و نفرت و خود کم بینی مقابله نکنی و در عوض به اون جهت بدی ( با سعی کردن به مقابله با این احساس بد تر دارید روی اون تمرکز میکنید و بهش قدرت میدید)

مثال : یکی از دخترای فامیل عقد میکنه و ... ، حالا شما باید با این ذهنیت پیش بری که :

حالا که فلانی به خواستش رسیده این یه نشونه خوش یمن هستش که خواسته ی من هم توی راهه ( این رو باید با هیجان همراهش کنی حتی میتونی چند بار بپری پایین و بالا و ... )

باید بگی خدایا شکرت که دعا هایی که واسه خودم و امسال خودم کردم رو اجابت کردی . باید بگی خوش به حال خودم که تا تاریخ ؟؟؟ ( این تاریخ رو توی تمرین های قبلی باید مشخص کرده باشی ) به وصال معشوقم که ؟؟؟ مشخصات رو داره ( این ها رو هم باید قبلا مشخص کرده باشی ) میرسم.

نکته ی دیگه که قبلا هم گفتم و الان تکمیلش می کنم این بود که باید ببخشید تا به دست بیاورید . این یه قانون هست عزیزم که خیلی هم قوی هستش . باید اون چیزی رو که میخوای اول خودت ببخشی به دیگران .

این قانون یه قسمت دیگه هم داره که به هر چیزی زیادی بچسبی و روش حساس باشی دنیا ازت میگیرتش .

توی این دنیا ما صاحب هیچ چیز نمیباشیم نه فرزند و نه همسر و نه اموال و نه ... ، این ها همه امانت هستند قبل از ما بوده اند و بعد از ما هم خواهند بود همه چیز مال خداست و تنها باید به خدا بچسبی . مثال مفصل نمیزنم فقط داستان یوسف پیامبر و یعقوب رو به یاد بیارید ، حتما برای همه ی شما پیش اومده که بخشیده باشید برای گرفتن و در نتیجه چیزی هم به سوی شما نیامده است تعجب نکن ( همین طور که قانون جذب هست قانون دفع هم هست  !!! ) ، اگه صدقه میدی واسه اینکه مریض نشی ، واسه اینکه مال و داراییت برکت پیدا منه ، اگه به یه هدف خاصی برسی و ... .

باید بگم که کاملا بی فایده هست باید این کار رو برای رضای خدا انجام بدی و نه اینکه خواسته ات رو در نظر بگیری و قصد معامله کردن داشته باشی .

توی دین اسلام زیاد در موردش گفته که نمیگم که نگید داره جا نماز اب میکشه ( گر چه همون اول گفتم مذهبی نیستم )

و در کتاب های خارجی ها هم خیلی چیزای زیبایی نوشته اون ها رو هم نمیگم که بگید داره تبلیغ مسیحی و یهودی میکنه

موفق باشید

"شفق"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مطالب شفق (۲۲ مطلب مشابه)