به نام خدا

اهداف

هدف گذاری خودش یه بحث طولانی هست ولی به طور خلاصه بگم که این هایی که طرف به عنوان هدف قرار میده و به هیچی نمیرسه هدف نیست و فقط ارزو های خام هستند .

هدف همانطور که پیش از این هم گفتم باید واضح و شفاف باشه با جزئیات کامل مثل یه نقشه برای ساخت ساختمان ، اینقدر با جزئیات دقیق که وقتی یه نفر دیگه اون رو خوند به فرض باید بتونه تصویر سازی ذهنی کنه و هدف چیزی هست که شما برای رسیدنش باید هر روز برنامه ریزی کنی .

ذهن انسان از چیز های نا محدود و نا معلوم بیذاره و باید براش بنویسی تا ببینه که این کار شدنیه و این هم راهش نگران این هم نباش که ممکنه همه چیز خوب پیش نره فقط بشین برنامه ریزی کن و یه مسیر برای ذهنت مشخص کن .

حالا طرف اومده هدف نوشته که من یه bmw  میخوام و یه عکس هم از اون زده به اتاقش و هر روز با خودش تکرار میکنه من یه bmw دارم به این امید که یه روزی صبح که بیدار شد از بانک زنگ بزنند و بگند بیا یه امضا بزن اینجا و ماشین رو تحویل بگیر بعد از چند تا عکس یادگاری .

اینکه تو یه خونه و یا یه ماشین و ... میخوای تا فلان تاریخ در واقع این یه هدف نیست تو داری خیال بافی می کنی که اگه اینقدر پول داشته باشی پولات رو چطوری خرج میکنی . بزک نمیر بهار میاد خربزه و خیار میاد .

باید هدف رو مشخص کنی و اگه لازم باشه روزی 18 ساعت روش کار کنی قانون جذب هم تمام افراد و موقعیت ها رو در مسیر قرار میده .

ولی در غیر این صورت با خیال بافی به جای سوار شدن به بنز s550 باید اتوبوس واحد بنز 320 سوار بشی گلم .

موفق باشید

"شفق"


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مطالب شفق (۲۲ مطلب مشابه)