به نام خدا
شفاف سازی و زمان :
بذارید اینجوری شروع کنم که شما امروز برای استخدام میرید توی یه شرکت برای مصاحبه ، با سوالات انها کاری نداریم .
سوالات شما :
شما : من از کی باید بیام سر کار ؟
پاسخ : خیلی زود
شما : من ماهیانه چقدر حقوق میگیرم؟
پاسخ : خیلی زیاد
شما : کار من اینجا چیه ؟
پاسخ : مشخص نیست
شما : اولین حقوقم رو کی می گیرم ؟
پاسخ : خیلی زود

خیلی ها از قانون جذب پول میخوان و بس ؛
ضمیر نا خوداگاه نیاز داره بدونه که تا کی باید این خواسته رو برای شما جور کنه و دقیقا چی رو ولی مثل مثال بالا ما فقط میگیم پول زیاد جور کن و خیلی زود و در مورد خواستگار و ... هم همین صدق میکنه ، اول باید شفاف سازی کرد که اصلا چی میخوای و دوم اینکه یه زمان مشخص در نظر گرفتن براش

تمرینات :
تمرین 1 : باید بنویسید که خواستگاری که می خواید باید چه مشخصاتی داشته باشه و بشینید کاملا بنویسید و به دور از انتظار و تخیلی هم نباشه با عقل جور در بیاد و جوری باشه که انگار همین الان هست و نامزدید مثال :
عاشق اینه که من روی پاش بشینم ، 10 سانت از من بلند تره قدش ، مو های منو خیلی دوست داره ، همیشه و همه جا از من تعریف میکنه ، از عطر های ملایم خوشش میاد ، با فلان ویژگی من مشکلی نداره و براش عادیه .
تمرین 2 : در مورد زمان هم بنویسید اینکه کی قراره برید خرید و کی عقد باشه که شیرینی خرون و کی ..... و زمان هایی رو هم که ذهنتون قبول میکنه بنویسید و نه چیز هایی رو که قبول نمیکنه
"شفق"
 موفق باشید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه) مطالب شفق (۲۲ مطلب مشابه)