با سلام

من ورودی بهمن به دانشگاه خواهم بود و اینکه هیچ اطلاعاتی درباره زندگی خوابگاهی ندارم. لطفا تجربیات خودتون رو در اختیارم بذارین.  دختر هستم .

۱. نحوه زندگی در خوابگاه چطوره مثلا صبحآنه و تمیز کردن اتاق یا شستن ظروف تقسیم بندی میشه یا هر کی مال خودش؟

۲. بهتره غذا درست کنیم یا از سلف بخوریم؟ از سلف میشه برا شام سفارش داد؟

۳.چه وسایلی باید با خودم ببرم؟

۴.قوانین خوابگاه چیه؟ قوانین خاصی هست که باید بدونم؟؟

۵. چطور باید با هم اتاقی ها رفتار کنم؟ من شخص خوش مشربی ام ولی یکم درونگرام آیا این ممکنه باعث منزوی شدن من بشه؟ اصلا بهتره که با هم اتاقی هام باشم یا تنها؟

۶. چطوری حساسیت هام در مورد مسائل مختلف رو بهشون بگم که دلخوری پیش نیاد مثلا من رو وسایلم حساسم و روی لباسام و تخت خوابم. چیکار باید بکنم؟

۷. خرید میوه ها و تنقلات چطوره؟ هرکی واسه خودش یا دونگی خریداری میشه؟؟

۸. من چادریم و نگرانم که هم اتاقیام از بیرون رفتن با من احساس رضایت نکنن منم نمیخوام خودمو بهشون تحمیل کنم.چیکار کنم؟

۹.خانواده من یکم مذهبی هستن و من نگران عکس هایی ام که تو خوابگاه باهم و با پوشش راحت گرفته میشه و ممکنه از اینستا و صد جای دیگه سر در بیاره (یکی از فامیلامون همچین مشکلی براش پیش اومد و والدینش دیگه بهش اجازه ندادن بره خوابگاه)

۱۰. من تو شهر کوچکی بزرگ شدم و از شهرای بزرگ چیزی نمیدونم و راستش یکم در مورد بیرون رفتن و خرید و تفریحاتی مثل سینما و... که تو شهر خودمون نتونستم برم نگرانم. دلم میخواد تجربه شون کنم و از یه طرف حتی از تنهایی تو خیابون رفتن میترسم. لطفا کمکم کنین.

۱۱. میترسم پدر و مادرم احساس تنهایی کنن چون بچه آخرم با اونا باید چیکار کنم؟

۱۲. من شخصیت ضعیف و وابسته به پدر و مادرم دارم و خیلی امیدوارم با مستقل شدن دنیای بزرگتری رو تجربه کنم و محکم تر شم به نظر شما اینطور میشه؟

۱۳. زندگی تو شهر بزرگ خیلی سخته؟ خیلی ترسناکه ؟ مثلا تاکسی گرفتن یا رفتن به ترمینال چطوره؟ نزدیک ترمینال ها امنیت برای یه دختر تنها وجود داره؟ رفت و آمد توی جاده چطور؟

میدونم سوالا خیلی زیادن و اینکه ؛

شاید این سوالا خیلی مسخره به نظر بیان ولی خیلی منو نگران کردن لطفا لطفا لطفا اگه امکانش هست لطف کنین و جواب بدین.

ممنون از همه شما دوستان که لطف میکنین و جواب میدین


مرتبط با زندگی در خوابگاه دانشجویی:

خاطرات خنده دار دانشگاه و خوابگاه دانشجویی

یک سوال در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

تجربیات شما در مورد زندگی در خوابگاه دانشجویی دخترانه

در خواست توصیه برای زندگی خوابگاهی



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
زندگی دانشجویی (۳۹ مطلب مشابه)