سلام دوستان

من به مدت یه سال هست که مشکل ریزش ابرو همراه باشوره ابرو و پوسته پوسته شدن ابرو رو دارم تو این یک سال دکتر رفتم و گفتن قارچ داره و کلی دارو استفاده کردم .

البته الان شوره نداره ولی ریزش و پوسته پوسته شدن داره داروهای گیاهی هم استفاده کردم ولی جواب نداده همچنان ریزش داره و دلیل اینکه ابروهام اینطور شده .

من حدود ۱/۵ سال پیش چون ابروهام خیلی پر پشت بودند برای مرتب کردنشون از یه مسواک تمیز استفاده میکردم اونم روزی یه بار که اونو حدودا یه سال بیشتر گذاشتم کنار و باشانه ابرو ابروهامو شانه میکنم و دکتر گفت دلیل قارچ ابروت مسواک بوده که من دیگه استفاده نمیکنم یه ساله حتی ابروهامو اصلاحم نکردم ولی ریزش داره هیچی هم نمیزنم .

اگه میشه منو راهنمایی کنید دیگه از دکترا نا امید شدم‌.

پیشنهاد :

تجربیات شما در مورد پر شدن موهای ابرو

تجربیات شما در مورد کاشت ابرو

تجربیات شما در مورد اکستنشن ابرو

در مورد کاشت ابرو چه اطلاعات یا تجربیاتی دارید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه) زیبایی و بهداشت پوست و مو (۷۵ مطلب مشابه)