سلام خدمت دوستان عزیز

من 26 سالمه و هنوز ازدواج نکردم و چون اکثر همسن و سالای من ازدواج کردن خیلی واسه خودم ناراحتم. این روزا احساس تنهایی می کنم و واقعا بعضی روزا عصبی میشم.

از لحاظ شرایط خانوادگی، تحصیلی، ظاهری و ... مشکلی ندارم ولی جز یک مورد آشنا که مورد پسند همه به جز من هست ،خواستگاری که به شرایط من بخوره نداشتم و از این بابت خیلی نگرانم. شاید یکی از دلایلش خواهر بزرگم باشه که کلی از غریبه و آشنا خواستگار داشت ولی خانواده به نحوی بهشون جواب رد دادن و دیگه در مورد من پا پیش نمیذارن.

البته الان خواهرم حدود 1 ساله که ازدواج کرده. ولی من که از نظر تحصیلی و برخی شرایط دیگه از ایشون شرایط بهتری دارم ( تو رو خدا فکر نکنید فصد تعریف از خودمو دارم )  اصلا خواستگار مناسبی نداشتم و اینایی که خواستگاری میکنن رو اصلا من ندیدم چون تلفنی هست و اجازه اومدن به منزلمون رو ندارن چون شرایطشون به هیچ وجه به ما نمیخوره.

خانوادم از همه نظر چیزی برام کم نذاشتن ولی خب بعضی مواقع خیلی احساس تنهایی میکنم و همش سرمو  به درس گرم میکنم و واقعا برام سواله من که از همه نظر شرایطم ایده آله چرا باید تا الان تنها باشم اما بقیه ازدواج کنن!!

خانوادم خیلی اصرار به ازدواج من با این بنده خدایی که آشنا هست دارند ولی من اگر بخوام با ایشون ازدواج کنم باید سطح ایده آلم رو خیلی پایین بیارم و هیچ وقت فکر ازدواج با ایشونو نمیکردم و صد البته دلمم نمیاد صریحا جواب منفی بدم.

خانواده هر دومون اصرار به صحبت من و این بنده خدا دارند ولی من جز چند مورد نتونستم با ایشون صحبت کنم و این قضیه خواستگاری داره به درازا میکشه چون از قبل عقد خواهرم موضوع خواستگاری من مطرح شده بود و من واقعا نمیتونم تکلیفشونو معلوم کنم و با خودم کنار بیام و از این بابت خیلی ناراحتم.

از طرف دیگه از نظر عاطفی ( نه از لحاظ دیگه) با این همه توجه خانواده واقعا دارم کم میارم و تا الان فقط به خدا توکل کردم. شما بگین چیکار کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)