سلام

من و یه آقایی چند وقت پیش قرار ازدواج گذاشته بودیم . من ایشونو خیلی دوست دارم اما چون شرایطشون برای ازدواج مهیا نبود قرارمون کنسل شد و علی رغم میل باطنی جفتمون رابطه مونو قطع کردیم.

ولی من اصلا از این بابت زیاد ناراحت نیستم چون اگه خدا بخواد میشه نخواد هم نه. چیزی که ذهن منو درگیر کرده اینه که از زمان قطع رابطه تا الان هر دفعه می خوابم همش خواب اینو می بینم که من و خانوادم با ایشون و خانواده شون داریم میریم محضر که عقد کنیم.

شاید باورتون نشه اما همین که می خوابم و خوابم عمیق میشه این خوابو به انحاء مختلف می بینم. کسی میدونه تعبیر خواب من چی میشه؟ من آدم خرافاتی نیستم اما این خوابم برام خیلی غیر عادیه.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)