سلام

عنوان: کسی بوده موهاشو لیزر کنه و راضی باشه الان؟ و معرفی دکتر پوست خوب تو تبریز

من دخترم ۱۸ سالمه ... ترم بهمن هم میرم دانشگاه ... تا حالا موهای بدنم رو اصلاح نکردم... می خواستم بدونم برم لیزر خوبه ؟

در ضمن فقط می خوام موهای دستمو زیر بغل رو لیزر کنم، میگن لیزر دائمیه تقریبا و من هم یکم تنبلم و حوصله ندارم هی مو اصلاح کنم ... ضرر نداره ؟ کسی بوده تو آشناهاتون که بره و راضی باشه ؟

برای موهای صورت چکار کنم ؟ اونا رو هم برم آرایشگاه یا لیزر بشه بهتره ؟ راستش از اینکه مدام برم آرایشگاه یا خودم اصلاح کنم خوشم نمیاد، یه راهی هست که دائمی باشه یا کمتر نیاز به اصلاح پیدا کنم؟ دلمم نمیخواد آدم شلخته ای به نظر بیام ... اگر هم ممکنه برای لیزر کردن یه دکتر خوب توی تبریز معرفی کنید.

ممنون میشم کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)