سلام

من الان چند سالی میشه که بواسیر خارجی دارم و خجالت میکشم . این موضوع با خانواده ام در میان بذارم. لطفا اگه کسی این مشکل من رو داشته میشه بیاد و بگه من چطوری خودمو درمان کنم؟

کسی که واقعا با خود درمانی خوب شده باشه. در ضمن من فکر میکنم بواسیر درجه 4 دارم چون با دست جا نمیره. یه جایی خوندم که گفته بود با روغن ویتامین e درمان میشه. آیا کسی با روغن ویتامین e نتیجه گرفته و چطوری باید استفاده کرد؟

خواهش میکنم کمکم کنید.


مرتبط با درمان بواسر:

در مورد درمان بواسیر یا زائده ی گوشتی با جراحی یا لیزر

معرفی پزشک برای درمان بواسیر با لیزر در تهران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)