سلام

من یه دختر 20 ساله هستم که به پسر خالم که دو سال ازم کوچیکتره علاقه دارم من و اون خیلی با هم صمیمی بودیم اکثرا تو تلگرام با هم چت میکردیم و راجب همه چی با هم مشورت میکردیم .

پسر خالم 18 سالشه و پسره پاکیه طوری که تجربی دوستی با جنس مخالفو نداشته گاهی اوقات بین حرفاش حس میکردم یه احساسی بمن داره از لحن صحبتش و کلماتی که میگفت.

همه چی خوب بود تا امسال تابستون یهو عوض شد دیگه بهم پیام نمیداد و اگه بش پیام میدادم دیر جواب میداد البته داره برای کنکور درس میخونه ولی متوجه سردشدنش شدم طوری که حتی لحن پیام دادنش هم خشک بود .

با یکی دو کلمه حرف جمله رو میبست و وقتی ازش میپرسیدم میگفت تو خیلی حساس شدی. اما همین هفته اخر تلگرامشم حذف کرد بدون خداحافظی و الان یه مدتیه که هیچ خبری ازش ندارم واقعا شوکه شدم چی شده ؟ چطور یه ادم اونقدر گرم یهو مثل یه غریبه باهام رفتار میکنه؟

طوری که دیگه بهم پیامم نمیده حتی یک بار بهش پیام دادم جوابمو نداد.

ممنون میشم منو راهنمایی کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)