سلام دوستان

یکی از همکلاسیام از من خاستگاری کرده.

پسر خیلی خوبیه و از لحاظ شخصیتی و سطح طبقاتی و فرهنگی خیلی با هم تشابه داریم و خیلی هم دوستم داره.

فقط یک مسئله ای  که وجود داره  اینه ک پدر و مادر من سال هاست از هم طلاق عاطفی گرفتند ، برای همین زندگی شون رو از هم جدا کردن و پدرم جدا از ما زندگی میکنه. و فقط هفته ای یک بار میاد و به ما سر میزنه و سال هاست که با مامانم حرف نزدن. اونا از همدیگه متنفرن...  و البته ما همیشه سعی کردیم زندگیمون رو خیلی طبیعی به دیگران نشون بدیم.

و من هنوز این موضوع رو به خواستگارم نگفتم. واقعا نمیدونم بهش بگم یا نه. چند تا از دوستام میگن اونا که از هم طلاق نگرفتن پس فعلا نیازی نیس بگی  بذار وقتی ازدواج کردین خودش کم کم متوجه بشه. چون اگه از الان بهش بگی ممکنه شرایط زندگیتون رو خیلی وخیم تر از این چیزی که واقعا هست تصور کنه.

ضمن اینکه نه تنها خواستگارم بلکه همیشه همه همکلاسیا و دوستام یک فکر آرمانی در مورد زندگی من داشتن و فکر میکنن من در یک خونواده خیلی مرفه و کامل و بدون نقص بزرگ شدم که هیچ وقت هیچ کمبودی تو زندگیش نداشته و نمیدونم اصلا مشکلات زندگی چی هست!!!! و ترسم از اینه اگه الان اینو بهش بگم به کل تصویری که از من داره فرو بریزه .

نمیدونم چیکار کنم.

لطفا کمکم کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)