سلام و عرض ادب

پسری 26 ساله، سرباز، لیسانس، و تعریف از خود نباشه قیافه و قد و بالام هم بد نیست. دختر ترکی رو انتخاب کردم، اون همه معیارهایی که بنده برای ازدواج دارم رو داره الا چهره زیبا، اون چهره اش متوسطه.. استیل صورتش خیلی زیبا نیست، و همچنین چشم و مو مشکی هست که من همیشه بور و چشم رنگی میخواستم.

مابقی معیارها از قبیل تحصیل، خونواده، مالی، فرهیختگی، هوش، اخلاق، دین، شخصیت، حتی اندام و قد و بالا؛ همون چیزهایی هست که من میخواستم.. و حتی برخیش از من هم بیشتره! مطمئنم اگه این دختر زیباتر بود با من نمیموند و زودتر از اینا رفته بود.

برای ازدواج چهره مهمه، ولی بعد از مدتی چهره تکراری میشه، این حرف همه ست. من بین این چندگانگی موندم؛ که آیا صبر کنم دختری با چهره زیباتر پیدا کنم؟ آیا اگه پیدا بشه به این اندازه اخلاق و رفتار و همه چیش به دلم می شینه؟ آیا اگه پیدا بشه اون طرف دوباره زیر دلم نزنه هوس یه دختر با چهره زیباتر بکنم؟ آیا اگه با همین دختر ازدواج کنم حرف از کسی بشنوم که بهتر گیرم میومده و سرخورده بشم و یا کارم به طلاق بکشه؟ که متنفرم از اینکه به اینطور آدمی تبدیل بشم!

لطفا راهنماییم کنید که چی مهمه!؟ دوستان متاهل جواب بدن ممنون تر میشم.


مرتبط:

راز ازدواج پسرانی با ظاهر معمولی با دختران خیلی زیبا

خواستگاری دارم که از من کمی زیباتر هستند

دروغی بزرگ با عنوان استانداردها و معیارهایی زیبایی زنان

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

زیبایی دختری که بهم معرفی شده منو ترسونده

یه دختر هم می تونه به خاطر زیبایی پسری رو دوست داشته باشه !

چطور از اومدن خواستگاری که ملاک اولش زیبایی هستش جلوگیری کنم ؟

دختری زیبایی که دوست پسراش اونو نمیخوان

چرا میگن مرد باید در همه چیز جز زیبایی از زن بالاتر باشه ؟

پسران به دنبال زیبایی هستند حتی اگه مصنوعی باشه ؟

هم کفو در زیبایی کمتر دیده میشه

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میافته؟

برای ازدواج چند درصد به زیبایی صورت دختر اهمیت می دهید ؟

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

زیبایی ظاهری چنین قدرتی نداره !

اگه پسری رو با یه دختر خوشگل ببینم به هم میریزم

چرا باید یه خواستگار خوشگل منو بپسنده ؟

میگن دختره خیلی خوشگله و اصلا تو رو آدم حساب نخواهد کرد

یه دختر خوشگل تو فامیل داریم که خواستگار دزدی می کنه !

راسته که میگن نگه داشتن دختر خوشگل سخته ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)