سلام به همه کسانی که وقت میگذارید و این متن رو میخونید
میخوام امروز در این جا از ظاهربینی ها انتقاد کنم. متاسفانه در جامعه ما که فقط اسم اسلام رو یدک میکشه نوعی ظاهر گرایی افراطی ای در حال رشد و نمو هستش.
این ظاهر گرایی در موارد بسیاری به ظاهر پرستی میرسه. متاسفانه این وضعیت در بین هم مردها و هم زن های جامعه ما وجود داره اما با کمال تاسف باید بگم که در بین مردان داره روز به روز بیشتر میشه.
این مساله بسیار خطرناکه به این خاطر که مردها به خاطر نوع خلقتشون اصولا ظاهر گرایی بیشتری نسبت به خانم ها دارن و وای به حال وقتی که این گرایش در مردها در جایی که محلی از اعراب نداره تحریک و تهییج بشه.
متاسفانه در این سایت هم دیده میشه که خیلی راحت سوالاتی درباره ویژگی های مختلف اندام خانم ها پست میشه و به شدت پر بحث و پر بیننده میشه و اونوقت مردها میان و دربارش نظر میدن و سرش با هم بحث میکنن! واقعا خیلی بده.
چرا باید ما به خودمون اجازه بدیم که این طوری این قدر راحت بیایم و این برخورد رو با جنس زن داشته باشیم؟ چرا حرمتی رو که خدا برای زنان قرار داده به طوری که از زبان پیامبرش اون ها رو طبیب جامعه دانسته این قدر باید راحت خدشه دار بشه؟! 

انتقاد من بیش از اونی که به مدیر این وبلاگ باشه به کل مردهای جامعه است. این وبلاگ و امثال این وبلاگ متاسفانه آیینه تمام نمای جامعه ما و واقعیت های تلخ اون هستن. آیا ما مردها نباید به این مساله دقت کنیم که جدای از شان بالای زنان در خلقت، همین زنان هستند که مادران و خواهران و همسران ما هستن؟!
ما به عنوان مرد چرا باید به خودمون اجازه بدیم که زن رو این قدر افراطی در رنگ پوست و قیافه و اندام اون ببینیم؟!  از طرفی باید بگم که متاسفانه خانم ها هم در به وجود آمدن یک چنین جوی مقصر هستن.
خانم هایی که برای زیبا شدن ظاهر خودتون به هر کاری تن میدید و خودتون رو به تیغ جراحان میسپرید و با این سر و وضع خودتون رو در انظار عموم ظاهر میکنید، با شما هستم. چرا شان خودتون رو پایین میارید آخه؟! چرا دوست دارید بابت ظاهرتون به شما توجه بشه؟
این مسابقه ای که در جامعه ما بین خانم ها برای جلوه گری راه افتاده واقعا ناپسنده. متاسفانه مردها در جامعه ما دارن به این سمت میرن که نگاه تحقیر آمیزی به زن داشته باشن و از اون تاسف آورتر اینه که زنها هم چنین نگاهی رو با اون رفتارها دارن میپذیرن و بهش رسمیت میدن.
خواهش میکنم از همه اولا از آقایون که این حق رو به خودتون ندید که در فضای عمومی بیاید و به راحتی درباره خصوصی ترین مسائل ظاهری زنان قضاوت کنید و نظر بدید و از خانم ها هم با حفظ حیا و عدم جلوه گری با این پدیده مبارزه کنید. از آقای نجفی هم خواهش می کنم که اگر براشون ممکنه پست هایی که در خصوص مثلا با عرض معذرت سایز اندام و شکل و اینای خانم ها هستن تایید نکنن و اون هایی رو هم که وجود دارن حذف کنن...
با تشکر

بیشتر بخوانید ...

با پسرانی که موی زرد و چشم سبز دارن ازدواج نکنید!

انواع کفویت در ازدواج ← کفویت ظاهری

پسری با ظاهر غربی شانس ازدواج با دختر مذهبی رو داره ؟

چطوری فرزند بور و چشم رنگی و پوست روشن میشه؟

چی بخوریم بچه چشم رنگی بشه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)