سلام طاعات عباداتتون قبول . 

تو دانشگاه ... خوندم ولی ایکاش نرفته بودم .  هر وقت تو خوابگاهیم یا تو جمع دوستان دانشگاهی بودم به خاطر گیلانی و شمالی بودنم بهم طعنه های زیادی وارد کردند که حالا این حرفا تاثیر زیادی روم گذاشته . من گیلکم و همیشه یه عمر باید بخاطر گیلک و گیلانی بودن نیش و کنایه بشنوم و برچسب ... بهم بزنن .

همیشه تا با کسی حرفم میشد اونجا بهم میگفتن که تعصب ناموسی ندارم و ... چه گناهی کردم که اونجا بدنیا اومدم .

حالا سوالم اینه با دختر یا زن گیلان ازدواج کنم ؟ همیشه تو خوابگاه که بودم منو مسخره میکردن که ... .

دوستان عزیزم بجایی رسیدم که دیگه هیچ جا نمیتونم بگم گیلانی و شمالی هستم و از بودنم احساس نفرت دارم شما به چه صورت فکر میکنید ؟

مطلب مشابه :

من یه دختر رشتی هستم ...


پیشنهاد:

شوهرم تمایل داره در یکی از شهرهای شمال زندگی کنیم

دوست دارم با تور به شمال کشور مسافرت کنم

کدوم نقطه از شمال کشور برای مهاجرت مناسب تره؟

برای خرید ویلا در شمال چه نکاتی لازمه بدونیم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)