سلام خسته نباشید

حقیقتش جدیدا زندگی توی شهر ما واسه خانواده سخت شده و پدرم هم به دلیل وابستگی به شهرمون خیلی خیلی سخت قبول میکنه مهاجرت کنیم به شهر دیگه ای . وضعیت اشتغال فاجعه ست ، بیکار زیاد شده خیلی خیلی خیلی زیاد .

هزینه ها بالاست به طوری که هزینه ی خرید یک خونه کلنگی در شهر کم امکانات ما با شهرهایی مثل تهران و اصفهان برابره . مثلا یه خونه کلنگی که فقط زمینش قیمت میشه توی منطقه شاید ضعیف حتی،حدود یک میلیارد قیمتشه . کمبود آب هم که همه جای ایران هست .

این شد که تصمیم گرفتیم به یکی از شهرای شمالی کشور مخصوصا محدوده مازندران تا گیلان مهاجرت کنیم چون اون جور که شنیدم شرایط هم از نظر آب و هوایی بهتره هم قیمت مسکن نسبت به اینجا عالیه .

اما ترسیدم تک بعدی قضاوت کرده باشم واسه همین گفتم ازتون مشورت بخوام که اولا مزایا و معایب این کار رو بهم بگید . همینطور مزایا و معایب این شهرها ( چه امکانات و چه برخورد مردم و ویژگیهای اخلاقیشون و هزینه ی زندگی در اونجا،وضعیت اشتغال و درامد و ... ) و اینکه به نظرتون کدوم شهر مناسبتره برای مهاجرت .

ما فعلا توی شهر کوهستانی زندگی میکنیم ولی آب و هوای شمال به نظرم معتدل تره،اینجا سرمای استخون سوز و گرمای خیلی تیزی داره . کلا با مهاجرت موافقید ؟ ممنون میشم که به همه ی سوالام جواب بدید . 

چون موضوع مهمی بود و پدرمم کم کم داره نرمتر میشه برای نقل مکان ( چون خودش وضعیت گرونی و بیکاری جدید را داره به چشم میبینه ) خواستم همه جوانب رو بررسی کنم که بی گدار به آب نزنم .

پیشاپیش از نظراتتون ممنونم

مرتبط:

شوهرم تمایل داره در یکی از شهرهای شمال زندگی کنیم

دوست دارم با تور به شمال کشور مسافرت کنم

برای خرید ویلا در شمال چه نکاتی لازمه بدونیم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)