سلام

35 ساله هستم. یه مشکلی با همسرم دارم که خیلی از نظر روحی آزارم میده؛

شوهرم به من میگه تو دیگه جوان نیستی. اگه حرفی از ظاهر به میان بیاد مثلا بگم شکمم بزرگ شده باید لاغر شم به من میگه مگه فکر کردی هنوز جوانی ؟

مثلا همین دو روز پیش به اعتراض داشت حرف میزد که یه خامنه تو تاکسی خودشو حسابی جمع کرده بود که به من نخوره گفتم مگه جوان بود گفت نه همسن تو بود و خیلی از این دست مثالها میتونم بزنم که در جواب با این حرف شوهرم مواجه شدم که میگه " مگه فکر کردی خودت چند سالته " و یا اینکه " فکر کردی هنوز جوونی"؟

الان سه چهار سالی است که با این مشکل مواجه شدم و با گذشت زمان حساسیت من و رفتار شوهرم تشدید شده. خیلی احساس بدی دارم شاید درست نباشه بگم ولی مثل به آدم عقده ای شدم که حسرت شنیدن حرفای زیبا از شوهرش راجع به ظاهرش رو داره .

راستش اصلا مثل گذشته از ظاهرم تعربف نمیکنه وقتی به خودم میرسم. شوهرم میگه ادم بعد از 30 سالگی وارد میانسالی میشه. چند وقت پیش ازش پرسیدم به نظرت معلم دخترمون چند سالشه گفت خیلی باشه 29 سال در صورتی که کاملا همسن منه. خیلی برام عذاب آوره که من به نظر او سنم انقد بالا است.
به نظرتان باید چه کنم ؟


مرتبط:

چرا شوهرم از ظاهرم تعریف نمیکنه؟

اگه شوهرم منو دوست داره باید ظاهرم رو هم دوست داشته باشه

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

نقش ظاهر زن در علاقمند شدن شوهر به او



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه)