سلام
اگه شوهرم منو دوست داره باید ظاهرم رو هم دوست داشته باشه

منو همسرم نزدیک ۹ سال اختلاف سنی داریم و الان ۴ ساله ازداج کردیم تو خیلی از مسایل هم با هم اتفاق نظر داریم اما مشکلی که من دارم اینه که همسرم ازم میخواد وقتی میرم بیرون به خودم برسم و یه قول خودش باکلاس باشم .

هر دفعه هم که میرم بیرون کلی عیب روم میذاره . این چه شالی هست گذاشتی. این چه لباسیه...... اوابل که ازدواج کرده بودیم میگفت باید آرایش کنم اما من کاملا مخالفت کردم و دیگه بی خیال آرایش شده اما همیشه از لباس پوشیدنم عیب میگیره

از طرفی بهش میگم با هم بریم لباس بخریم میگه من وقت ندارم . احساس میکنم به خاطر ظاهر خواهر شوهرامه چون اونا واسشون این چیزا مهم نیست و با هر ظاهری میرن بیرون چند بار هم یهم گفته ببین چقدر خواهرام باکلاسن؟

راستش اوایل ازدواجمون خواهر شوهرو مادر شوهرم خیلی روم عیب گذاشتن که این خوشگل نیست به پسر ما نمیخوره....

من از این حرفاش ناراحت میشم هر دفعه هم که میریم خونه مادر شوهم خواهر شوهرام شروع میکنن به نصیحت کردن ببین اینطوری لباس بپوشی بهت بیشتر میاد... یه خورده ارایش کنی بهتره.....

اما من واسم مهمه که میرم بیرون جلب توجه نکنم و کاملا پوشیده باشم . چیکار کنم که هم شوهرم راضی شه و هم گناه نکرده باشم؟


مرتبط:

چرا شوهرم از ظاهرم تعریف نمیکنه؟

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

شوهرم اصلا مثل گذشته از ظاهرم تعربف نمیکنه

نقش ظاهر زن در علاقمند شدن شوهر به او



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه)