سلام

لطفا همه اقایون متاهل زحمت بکشن حتی اگر خواننده خاموش هستن هم بگن لطفا ازتون عاجزانه خواهش میکنم پنج دقیقه از وقتتونو به من بدید... به خدا خسته شدم... یکم راهنمایی میخوام

یه راست میرم سر اصل مطلب راستشو بخواهید من یه پسر 30 ساله هستم که خدارو شکر درامد زیادی دارم و تخصص دارم و کلا مستقل هستم و تو زندگی با تلاشی که تا الان کردم تونستم به هر چیزی که میخواستم برسم...

متاسفانه من علاقه ای به ازدواج ندارم یعنی اصلا دلم نمیخواد ازدواج کنم ولی متاسفانه مادر بنده گفتن باید ازدواج کنید با کلی حرفو شیر حلال نکردنو نفرین کردنو اینا.. منم خدایی دیگه کم اوردم ولی هنوزم نمیخوام ازدواج کنم...

حالا از اقایون متاهل میخوام یه سوال بپرسم لطفا حقیقتو بگید . راستش ازدواج نمیکنم چون برای من هیچ سودی نداره و الان کاملا راضی هستم راستش این دخترای دورو برم رو که نگاه میکنم اصلا حالم از ازدواج به هم میخوره ( از دور که نگاه میکنی )

میخوام از اقایون متاهل بپرسم ببینم واقعا اینطوریه یا نه... من چندتا سوال میپرسم لطفا دونه دونه و با توضیحات جواب بدبد...

1: منم مجموعه پست های تسخیر قلب احساسی شوهر  رو خوندم اگر شما هم خوندید میشه بگید خانومتون چند درصد اون چیز هایی رو که توی اون مقالات اومده رو بلده و توی خونه اجرا میکنه (اگر توضیح هم بدید که عالیه مثلا بگید مورد فلان رو اصلا انجام نمیده یا...اخه نظر بعضی از خانوم ها نا امید کننده بود و یه جوری خانوم ها انگار به شدت سرکش هستند...)

2: شما در کل از ازدواجتون چند درصد راضی هستید ( راستشو بگید... اگرم سختتونه با یه اسم دیگه.)

3: نظر شخصی خودتون درباره ازدواج چیه ؟ اگر برگردید به قبل بازم ازدواج میکنید؟

4: دخترا توی خونه هیچ وظیفه ای ندارند (اشپزی و خونه داری و ...) بهش اعتقاد دارند؟ یعنی مثلا شده بگن اصن وظیفه من نیست خودت انجام بده؟

5: ایا شما مردای متاهل این احساسو بعضی وقتا پیدا میکنید که همسرتون قدر نشناسه ( از خانوم های دیگه واقعا معذرت میخوام منظورم همه نیستن فقط میخوام بپرسم اینجا هم محل پرسیدن سواله)

6: میتونید 3 تا از مهم ترین دلیل هاتون برای ازدواج رو بیارید!

7: اگر قرار باشه از یک تا صد به خانومتون در کل یه نمره بدید چند میدید؟

8: همسرتون بلده بدون منت محبت کنه ( توی همه سایتا روش های شوهر داری رو که میخوندم همشون طوری بود که به زن یاد میدادند چطوری به خواسته خودشون برسند مثلا فلان کارو بکنن تا شوهر مثلا فلان چیزو براشون بخره با خوشحالی چیزی درباره این که چه کاری انجام بدن فقط و فقط برای شوهر خوشحال کننده باشه زیاد ندیدم..)

9: مهم ترین چیزی که تونستید با ازدواج به دست بیارید چیه؟ چیزی که بدون ازدواج نشه به دستش اورد ( البته نیاز عاطفی رو نگید چون اصلا همچین حسی رو ندارم راستشو بخواهید اصلا پسری رو ندیدم که داشته باشه...)
و یک سوال هم از خانوم ها لطفا جواب بدید

مردا ازدواج میکنن تا همسرشونو خوشبخت کنن ( من خودمو میگم کاری به بقیه ندارم ) مثلا به خواسته ها و ارزو هاش ( مادی و معنوی ) برسونن الان سوال من اینه که خوب مرد توی ازدواج چطور قراره خوشبخت بشه ؟ یعنی شما خانوم ها چکاری برای خوشبخت شدن مرد توی ذهنتون دارید که باعث خوشبختی مرد میشه ؟
(منظورم در صورتیه که همسرتون واقعا تمام تلاششو برای خوشبخت کردنتون بکنه...)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)