سلام

کاش میشد انتقام بگیرم . حقیقتش الآن که دارم اینها رو مینویسم خیلی ناراحتم.. اونقدر که اگه دم دستم یه عالم قرص باشه حاضرم بخورمشون تا بمیرم ولی حیف که هر چه قرصه از جلو دستم برداشتن.

من دختری 27 ساله هستم. که هیچ خواستگاری ندارم و به خاطر یه سری مشکلات و بیماری هایی که دارم کمتر کسی حاضر میشه باهام ازدواج کنه.

من از چند ماه پیش وارد شبکه تلگرام شدم و تو اونجا یه پسری برام پیغام گذاشت و باهاش شروع به چت کردم. اوایل فقط حرفهای معمولی و روزمره میزدیم ولی کم کم خودش حرفهای س.ک.سی رو پیش کشید و از من خواست که عکس های بی حجاب از خودم و اون قسمتهای بدنم براش بفرستم.

من قبول نکردم ولی اون میگفت که دوست پسرمه و همه دخترا برای دوست پسراشون از اینکارا میکنن و من اگه براش عکس نفرستم خیلی امل و عقب مونده ام.

راستش منم با خودم گفتم من که قراره تا آخر عمرم مجرد و تنها بمونم و بهترین دوستامم همه عروسی کرده بودن و خیلی تنها بودم...

واقعا دلم میخواست که یه پسر هم منو ببینه و ازم خوشش بیاد. منه دیوونه احمق هم براش عکسهامو فرستادم. وقتی عکسهامو دید کلی ذوق کرد و بهم گفت که تو خیلی خوشگلی و دوست دارم از نزدیک ببینمت و بعد از اون هر شب که باهم حرف میزدیم کلی برام نقشه میکشید که باید هر طور شده همدیگه رو ببینیم و ازم عکس های بیشتری میخواست.منم بهش میدادم...

تا اینکه همین یک هفته پیش بعد از دیدن آخرین عکسهام نظرش عوض شد و گفت به نظرم هیکل خوبی نداری و تو جنـ... ای که عکسهاتو واسه من فرستادی.

و من از هیچ دختری تا حالا این خواسته رو نداشتم...و گفت بهتره تمومش کنیم و بلاکم کرد و بعد از اون هر چی اس ام اس براش زدم جواب نداد و فقط یه بار گفت که اس ام اس هامم بلاک کرده و حوصله شنیدن زر زرهای منو نداره....

اینها رو ننوشتم که تو سرم بکوبین و بگین حقته. شما هیچکدومتون از بدبختی هایی که من تو زندگیم کشیدم خبر ندارین. شاید شما هم اگه جای من بودین بدتر از من میشدین. فقط خواستم درس عبرتی باشه برای شماها و اگه میتونین فقط یه خرده دلداریم بدین. یه خرده که آروم بشم.

واقعا دیگه تحمل هیچیییی و ندارم. خیلی ناراحتم. اگه میشد ازش انتقام بگیرم تا دیگه با هیچ دختری این کارها رو نکنه خیلی خوب بود ولی میدونم کاری از دستم ساخته نیست...

میخواستم تلگراممو حذف کنم تا برای همیشه راحت بشم از این همه عذاب ولی میترسم بعدا علیه ام کاری بکنه و هیچ مدرکی از چت هایی که با هم کردیم نداشته باشم...


بیشتر بخوانید ...

می خوام ازش انتقام بگیرم

تا حالا شده انتقام بگیرید ؟

با ازدواج نکردن میخوام از جامعه انتقام بگیرم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)