سلام دوستان

الان من و شما آسوده پشت کامپیوتر ها و یا احیانا انواع دستگاه های الکترونیکمون نشستیم! عزیزانی از وطنمون هستند که دور از خاک مادریشون دارن تو سوریه از آرمانهای ملی و مذهبی ما دفاع میکنن!

همین دیشب درگیری های شدیدی بود بین رزمندگان ما و تروریست ها که تا اونجایی که من اطلاع دارم سه تا از هم استانی هامون! که یکی از اونها همشری ها ما هست!به شهادت رسیدند.

از اونجایی که بیشتر خوانندگان این سایت بچه مذهبی هست و اهل دعا و پاک دل! لطفا برای سلامتی همه رزمندگان مدافع حرم تو این ایام مبارک ماه رجب دعا بفرمایید!

تو مراسمات تشیع و .. این عزیزان شرکت کنید و نذارید خلوت باشه. که خدا رو شکر که هیچ وقت اینطور نیست.

یه خواهشی هم که دارم لطف کنید تو جامعه حداقل از لحاظ زبانی هم که شده! مدافع این عزیزان باشید! خدایش خیلی مظلوم هستند این عزیزان! متاسفانه دیدم حتی ادم هایی که ادعای مذهبی بودن دارن! این عزیزان رو متهم میکنن که برای پول میجنگنن! که اصلا اینطور نیست! و صحبت هایی میکنن که بعضی اوقات آرزو میکنم! ای کاش بلایی که سر بعضی کشور ها اومده! سر این مملکت بیاد تا قدر این عزیزان رو بدونن!

حیف که تو این کشتی  همه با هم نشستیم!یه عده دارن فقط تلاش میکنن برای جلوگیری از غرق شدنش!

"محسن"


مرتبط:

چند ساله که شهدا دل منو بردن، دوست دارم مثل اون ها زندگی کنم

تجربیات شما در مورد رفاقت با شهدا

زندگی با مدافعان حرم چه جوریه؟

شوهرم احتمالا می خواد در آینده مدافع حرم بشه

شهیدان را شهیدان می شناسند

آیا دوستی با شهید، انتخاب خود شهید است؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)