سلام

من یه ساله با یه مرد 30 ساله آشنا شدم خیلی دوسش دارم اونم میگه منو خیلی میخواد و هدفش ازدواجه .

من 20 سالمه یکی از شهرهای همدانم ایشون تهرانه ... چند روزه بیمارستانه به خاطر عفونت ... دیگه زیاد در ارتباط نیستیم ...

من اما شک دارم فک میکنم حالش خوب نیست و الکی میگه خوبم... یا دوس داره من ازش دور باشم چند بار بهش گفتم اگه بودنم آزارت میده بگو برم .

اینقدر برام مهمی که نخوام با بودنم اذیتت کنم...ولی میگه نه بدون من نمیتونه...الان نمیدونم چرا ازم دوری میکنه منم چیزی بهش نمیگم فقط یکی دو بار در طول روز حالشو میپرسم همین...

نظر شما چیه؟ نگرانم خیلی...


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)