سلام به همه
من یه پسرم، من حدودا چند ماهی میشه با این سایت آشنا شدم، ولی کاش آشنا نمی شدم، از وقتی آشنا شدم، دیدگاهم نسبت به خانوما خیلی خیلی تغییر کرده و بدتر شده، تا قبل از این ماجرا، اونقدر به خانوما اعتماد داشتم که میگفتم امکان نداره مثلا خیانت بکنن و ... و خیانت فقط کار مرد هاست، ولی با خوندن نظرات خانوما تو این سایت، متوجه شدم که کاملا برعکس فکر میکردم، خیلی دارم عذاب میکشم واقعا، از جنس زن متنفر شدم، من مجردم هنوز، ولی اگه اینجوری پیش بره دیگه ازدواج نمی کنم، مثلا بعضی برداشت هایی که کردم از خانوما، اینا هستن:

1- خانوما از ازدواج هدفشون فقط خودشون هست، فقط میخوان با شوهری ازدواج بکنن که بتونن سوارش بشن و ازش سواری بگیرن و نیازهاشون رو برطرف بکنه و گوش به فرمانشون باشه و ...، دریغ از اینکه به این فکر بکنن که اونا هم باید همین شرایط رو نسبت به همسرشون داشته باشن، بعد که میگی، میگن وظیفه مرد اینه که به خانومش خدمت بکنه، ولی نمیگن که وظیفه خانوم هم هست که به شوهرش خدمت بکنه.

2- وقتی حرف از عاشق بودن میشه، میگن که شوهرم باید عاشق من باشه، من نباید شوهرمو دوست داشته باشم، فقط باید الکی بهش بگم دوسش دارم که خرش بکنم و سوارش بشم و در خدمتم باشه، نباید از ته دلم بهش وابسته بشم، نمی دونم چرا اینجوری فکر میکنن، چون زنا خواستنی ترن و مرد ها زودتر عاشق اونا میشن، زنا مغرور میشن به این موضوع و میگن که چون تو عاشق من شدی، باید هر کاری که من میگم بکنی.

3- مثلا یه موضوعی بود، یه نفر یه سوالی کرده بود که پای شوهرم رو ببوسم یا نه، همه جواب منفی داده بودن، گفته بودن روش باز میشه یا غرورت میشکنه یا کثیفه پاش یا ...، ولی گفته بودن که وظیفه یه مرد هست که پای خانومش رو ببوسه، نمی دونم این یعنی چی؟ اگه به کثیفیه، همون قدری که پای یه مرد کثیفه، پای یه زن هم کثیفه، ولی مرد ها به خاطر ابراز علاقشون به همسرشون این کار چندش آور رو به جون میخرن و میکنن، ولی زنا اصلا بهش فکر هم نمی کنن، اگه به شکستن غروره، چرا همش مرد باید غرورشو بشکنه برای ابراز علاقش، چرا نباید یه زن هم اینجوری به خاطر همسرش غرورشو بشکنه؟

واقعا دیگه دارم از زندگی سیر میشم وقتی اینجوری میبینم که خانوما همش به فکر خودشون هستن و اصلا توجهی به همسراشون ندارن، دیگه از جنس مخالف دارم متنفر میشم، خواهشا یکم کمکم بکنید که اینجوری نشه، لااقل بتونم با یه خانومی ازدواج بکنم، هر چند که میدونم دیگه با این شرایط هیچ وقت به یه خانومی علاقه مند نمیشم، ولی خب لااقل بتونم به زور هم که شده تحملش بکنم.
خیلی ممنون.

شناخت دختران:

اگه دختری سرش زیاد تو گوشیه، یعنی با یه پسر در ارتباطه؟!

بیان فانتزی های ذهنی خانم ها برای اطلاع آقایان

حس کنم مبنای فکری دختر مورد علاقه م با من فرق میکنه

ممکنه دختری با تغییر پوشش و ...، قصد گفتن چیزی رو داشته باشه؟

دخترها، وقتی یه پسر به شما نزدیک میشه، چی در موردش فکر می کنید؟

چطور میشه فهمید جواب نه دختر، واقعی هست یا ناز کردن؟

دختر پر رو میشه زیادی بهش زنگ بزنی؟

روانشناسی دختر خانوم ها از زبان خودشان



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)